• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Dostala som Agolutin a menzes stále nemám

23. marca 2017 
Ahojte babenky stalo sa niektorej, že po agulitíne ,mala mrchu len 2 dni? Po injekcii, ktorú mi pichli na 40 DC, som dostala na 5 deň trvala 2 dni , za obydva dni som minula 3 vložky, potom deň nič a na 4 deň som krvácala dva krát po cca 5 min. :unamused: vôbec tomu nerozumiem. :unamused: prsia ma nebolia ani kúsok ( pred mrchou boleli 1 deň strašne)ale ostali väčšie ako predtým :unamused: . Má dáka z Vás skúsenosti?
14. mar 2007 o 08:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja som mala niečo podobné.... dostala som na 45 deň po zákroku, 15 deň po vyvolávačke.. mala som výtok a niekedy som aj krvácala, bolo to krátke...
14. mar 2007 o 10:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
babenky nešalte sa že musím po injekcii čakat možno aj 2 týždne však to je zabijak, ja som si myslela že to dojde do 3 dní no velmi ste ma potešili. Som ja ale naivka asi zložim tie ružové okuliare. Ináč zdravím všetky snažilky.
15. mar 2007 o 02:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
V pondelok to bolo 52dní čo mrcha mešká a tak som dostala injekciu a teraz čakám lebo utrazvuk neukazal nič ani sonda ale testík vyšiel tak neisto prv kým bol vlhký tak jedna čiaročka a ked pomaly vyschol tak sa tam objavil slabý druhý pásik. No neviem čo si mám mysliet.
15. mar 2007 o 02:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Janka testuj znova ak si tehu dnes resp. zajtra by sa tá druhá čiarka mala zjaviť hneď , držím palce.
22. mar 2007 o 09:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
ajoj majusa....to by som sa nacakala...rozmyslala som aj nad tou antikoncepciou...
23. mar 2007 o 13:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte.
Tak ako vidím, každému lekár povie niečo iné. Niekomu, že mrcha by po vyvolávačke mala doraziť do 6 dní, niekomu do 10 dní, niekomu do 14 dní :angry: . Kto sa má v tom vyznať???
Ja som bola na vyvolávačke minulý týždeň vo štvrtok, tak jej ešte dávam čas tak do 10 dňa po vvolávačke. Mne mrcha po agolutine prišla do tých 6,7 dní, ale teraz nič. Tak som zvedavá :unamused:
12. apr 2007 o 12:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
jana303, tak ako si dopadla?? :wink:
12. apr 2007 o 12:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sandrika ja dostavam menzes na 6 den po injekcii a trva mi 2 dni ja neviem co uz mam robit hruza uz ma to nebavi.
12. apr 2007 o 15:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Cau lorry a ostatné snažilky. Tak tento mesiac to bolo zase od mojho tele trochu nefér.Konečne som mala odsledovanú ovulku a poctivo sme snažilkovali. Mrcha nedorazila tak som na 40 DC bola na agulitíne. Až na 10 deň vnoci som začala slabo špiniť, potom som za dva dni minula dve vložky takže mrcha bola slabá a potom dalších 6 dní som krvácala slabulinko ráno cca 5 min a večer cca 2 min inak nič som z toho jelen už som bola presvedčená že som tehu ale toto...nie je to normálne vždy som dostala na 5 den, nie na 10 a nikdy netrvala 8 dní ako teraz ak to tak môžem nazvať. Som rozhodnutá brať HAK na úpravu no a prvý krát sa mi až po očakávanej mrche zväčšili prsia aspoň o dve čísla.Je to nefér..
7. máj 2007 o 10:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mozno si tehu...robila si si testy?
7. máj 2007 o 11:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sandri a ktorý dc si mala ovulku?
7. máj 2007 o 11:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tucniačik, od ovu nie len predtým, lebo ani ten mesiac pred som nemala ale to bol aj anovulačný cyklus, od tejto odsledovanej som si ho nerobila, ale inak by mi mrcha na agolutín nedorazila nie? Aj keď dorazila neskoro trvala dlho ale slabo...
Govi neviem pri tom mojom cykle sa mi to nedá presne povedať viem len, podľa krčka maternice, že bola 15.4.
7. máj 2007 o 11:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
halló tak nie je tu dáka alebo nepočula dáka o výnimočnom prípade, že žena dostala na agulitín mrchu a bola tehu?
7. máj 2007 o 12:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ci s agulutinom alebo bez,mozes v teho aj spinit aj krvacat...to je uplne jedno... sprav si test a uvidis na com si...ja som raz z agulutinu spinila 8dni a dosla mrcha, teho som nebola,bol mi pichnuty este pred ovulaciu..ak tak citam, nie si si uplne ista kedy a ci si tu ovulka mala,ze? merat iba krcok to je malo...traba aj BT aj hlien, mozno ovu testy...takto je to iba tapanie...
7. máj 2007 o 12:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ja BT meriam a v deň mrchy bola 37,5 takže ani na to sa mi veľmi nedá spoľahnúť..aj počas nej a od vtedy je stále nad 37,2
7. máj 2007 o 12:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
nieco k tej teplote..ja meriam 3 mesiac ale este ma nesklamala..
tu je prepastovane nieco co ju ovplyvnuje :wink:

pokud nějaký lék užíváte, MŮŽE to BT ovlivnit. Nejčastěji se asi setkávám s dotazem na léky obsahující progesteron (Utrogestan, Duphaston, Agolutin...). Tady je to úplně jasné, pokud si uvědomíme, že je to právě progesteron, který po ovulaci zdvihá teplotu a drží ji zvýšenou. Pokud tedy do těla dodáme dávku progesteronu, teplota logicky stoupne, aniž by musela proběhnout ovulace. Může to být matoucí, pokud začnete například od 15.DC užívat Duphaston, křivka pak bude vypadat jako klasická ovulační - do 15.DC teploty nízké (samozřejmě pokud předtím nedošlo dejme tomu 12.DC k ovulaci, to už by byly teploty zvýšené od 13.DC) a potom vzorově vystoupají a nahoře se drží, dokud tělu dodáváte lék s progesteronem. Ovšem takovouto křivku byste měly, i kdyby k ovulaci vůbec nedošlo.
7. máj 2007 o 12:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
suhlas, gestageny uricite dvihaju BT, ale taky agolutin posobi v tele cca 10dni... ak dobre pocitam, sadnrika ho mala pichnuty uz davnejsie a ak ma stale vysoku BT, tak to uz nemoze byt agulutinom...inak dost sa divim, preco si nespravis test alebo nejdes na krv? ak si teho a spinis alebo krvacas, uzcite je dobre nasadit duphasotn alebo utrogestan...sandri na co este cakas????
7. máj 2007 o 12:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Lebo sa bojím ja viem, že všetky túžime po mimi, ale ja strašne už 5 rokov , snažilkujeme vkuse, cyklus som mala pravidelný do Augusta 2007 od vtedy chodil na 38 DC, ale došiel len posledné 2 mesiace nie, to kvázi 5 minútové krvácanie mi skončilo na 8 deň mrchy. Prsia mi však ostali zväčšené a zase ma bolí podbruško ako pri mrche a mám pocit,že zo mna niečo tečie.To podbruško ma ale bolí asi aj preto, že lieky na chlamídie nezabrali. Viete ja to mimi veľmi chcem ale neverím, že táto chaotická mrcha súvisí z tehu. :frowning2: Laury dík a ešťe cikať chodím hádam ešťe menej ako predtým...ale zápchu som mala.
7. máj 2007 o 12:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
lorry a brala si Hak? Alebo nechceš brať na úpravu, ja hej, lebo ani mna to už nebaví a takto sa mi tak či tak otehotnieť nepodarí :unamused:
7. máj 2007 o 13:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
abojte babenky, sandrika na tvojom mieste by som si urobila test, zbytočne sa stresuješ. Ja mám tiež tento cyklus taký čudný, už som si aj myslela, že som tehu, ale dnes som si robila test a bol negat.
govinda, prečo si bola na vyvolávačke, veď minulý víkend si mala tuším ovu., nie?
7. máj 2007 o 13:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
JKa si teda ten test spravím, aj keď poznám výsledok, ja som písala, len zato či mala niektorá niečo podobné a nie nato, aby som tu dostávala nejakú falošnú nádej..alebo výčitky. V stredu sa ozvem ako dopadol test.
7. máj 2007 o 13:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Aha govi, teraz som si všimla, že to si písala 12.4., to už bolo staršie. :wink:
7. máj 2007 o 14:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sandri, prepáč ak som sa ťa niečim dotkla, ja som myslela, že aspoň by si vedela podľa výsledku testu na čom si. To mi je veľmi ľúto, že sa vám tak dlho nedarí, boli ste už v nejakom centre?
7. máj 2007 o 14:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sandri, nikto sa ta nechcel doktnut - postatne je zistit co to s tebou je, a to sa nejakym dohadovanim nezisti - aj tak do dohadovanie vedie iba k tomu aby si to zistila...vsetky ti radime spravit test... myslim ze my vsetky pozname ake to je ked nam vide negativny test... nikto sa nechce sklamat, ale ty si spinila a krvacala, ak si teho, mozno mas oslabenu sliznicu a mozno by bolo dobre na jej vyzivu nieco brat a navstit doktora... "iba" strach z toho ze sa sklames mi v porovnanim s tym ze mozno si teho a treba spravit vsetko preto aby sa udzralo, pripada neadekvatne...ale ty si musis vybrat co je ti prednejsie - zachranit teho alebo sa nesklamat..
7. máj 2007 o 15:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mimima, ja som bola na vyvolávačke minulý cyklus. a správne, minulý víkend bola ovu :slight_smile:
Sandri, tak si urob test. :wink:
7. máj 2007 o 16:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Prepáčte viem,že ste to nemysleli zle, som dáka podráždená :unamused: test si budem robiť a hneď Vám dám vedieť, ste zlaté..
V centre som nebola, ale chystám sa po svadbe...
Díky za podporu :slight_smile:
9. máj 2007 o 11:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
johanas • 23. jún 2007 o 20:32
Zdravim vsetky babenky,potrebujem radu.Snazim sa s mensimi problemami o babatko a vybrala som liecbu agolutin injekcie.No teraz za par dni odchadzam na dovolenku a mrchu som mala dostat uz pred 3 dnami a nic,aj viem dokonca isto ze babatko necakam.Takze teraz neviem ze co ak sa mrcha mozno do takych dvoch dni dostavi sama,pretoze ma boli podbrusko,alebo ci si tu vyvolavacku mam aj tak pichnut.Len neviem ci to potom nebude fungovat tak ze ten agolutin mi prirodzenu mrchu ubrzdi.Co mam robit? :wink:

skrecok • snž • 23. jún 2007 o 21:12
Johanas, tato tema uz bola vytvorena - VYVOLAVACKA-AGOLUTIN a je na str. 4. Kukni tam, mozno ti pomozu. Ja som aj napriek Agolutinu cakala na mrchu 2 tyzdne :confounded: . Viac ti neviem pomoct.
23. jún 2007 o 23:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
neviete či agolutín zvyšuje bazálnu teplotu ?
ja som dnes 10 den po injekcii a teplota je 37
14. mar 2008 o 14:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
áno zvyšuje ...už som to našla
14. mar 2008 o 14:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tvoj príspevok