Kniha "Najedzte sa do stihlosti"

aalzbetkaa
14. aug 2019
Ahojte baby, tie ktoré máte túto knihu. Objednala som si ju a zatiaľ ju len čítam, prosím vaše skúsenosti ako sa to stravujete...najskôr sa budem stravovať podľa toho 28 dnoveho programu...a potom môžem preskočiť schodikovu metodu a dať sa rovno na semafor v strave? A keď ma to dajme tomu po pol roku nebude baviť stále variť to isté ci nastane jojo efekt alebo? Mám 26 r. Chcela by som schudnut aspoň 20 kg ...keby sa mi to pri tej knihe podarilo a potom by som sa vrátila k tomu čo pred tým Ale samozrejme v menšom plus nejaké cvičenie...myslíte že by som to pribrala naspäť?
Ďakujem pekne za odpovede.
rainbow82
14. aug 2019
Každá diéta ma jojo efekt.Ale keď chudnes pomaly a ješ všetko v spravnom čase a množstve všetko by malo byť okay.Ja mám vseliake diéty za sebou a plne Jojo efektu.Teraz nemám diétu.Len sa neprejedam a viem kedy mám čo jesť atď.Sice som schudla len 2,5 kg za mesiac ale som rada lebo jem všetko na co mám chuť
aalzbetkaa
autor
14. aug 2019
@rainbow82 no veď to sa bojím že príde jojo ...a keby ze som nejedla presne podľa knihy ale dajme tomu 4x za týždeň si z toho niečo urobila? A raňajky z toho 28 dňového programu? Či to bude somarina?
javorinska
14. aug 2019
@aalzbetkaa tato kniha nie je dieta. Musis sa tym stravovat potom dokonca zivota, je to nieco ako ked sa rozhodnes byt vegan, vegetarian, frutarian a dalsi neviem aky ian. Je to sposob stravovania, chudnutie je tam pomale 5kg mesiac.
arcticcode
14. aug 2019
Tieto a vsetky ine diety su sice pekne, ale malo platne. Mam kamaratku z vysky, co tyzden zrala mrkvovy perkelt a podobne skvosty a vysledok je ten, ze stale vazi sto kila. Ziadna zmena.
Dieta je jedna vec, pohyb druha. Jedno bez druheho nikdy nebude mat taky efekt ako spolocne. Pre teba ma byt zakladom drzat sa v kalorickom deficite a pekne vyskladat jedalnicek, cize 2g bielkovin, 3-3,5g sacharidov a 0,6-0,8g zdravych tukov na kg telesnej hmotnosti. Tymto sa riad a pridaj dajaky pohyb. Mam 160kg svokru, takze viem o com hovorim. So zenou sme jej zrobili taky jedalnicek a pohybovy plan, ze za dva mesiace sla 15kg dole. A to nerobila nic, len zacala pekne papat a pri telke dvihala ruky a predkolenia. Pri takej hmotnosti uz je problem behat, alebo vobec chodit, preto aj tymto pohybom dokazala spalit urcite kalorie.
Tiez sa neboj siloveho cvicenia v posilovni. Paradne spevni postavu
arcticcode
14. aug 2019
@javorinska zdrave chudnutie je 0,5kg za tyzden. Takze 5kg/mesiac podla mna urcite nie je pomale chudnutie..
javorinska
14. aug 2019
@arcticcode prosim ta, netahaj ma za slovicka. Napisala som to slecne, 5kg mesiac ti povie aj lekar, ze je este ok, max 5 kg mesacne. To zhodi na macingovej aj stihli clovek. Z prejavu pani mi prislo, ze chce schudnut moc a rychlo. Preto som to napisala, ze nech nema ruzove okuliare, nic viac.
katrin21
14. aug 2019
@rainbow82 Lenže táto kniha nie je o tom že ju má držať chvíľku a potom sa začať prežierať naspäť ale o tom ako sa naučiť inak stravovať a aj naďalej to dodržiavať..je to Macingova .


@aalzbetkaa pokiaľ ti vyhovuje stravovať sa delená stravou aj do budúcna tak je to určite cesta ako si dopriať jesť takmer všetko akurát to spolu nekombinovať a udržať si váhu a prípadne aj pekne schudnúť na začiatku.
katrin21
14. aug 2019
@javorinska nezhodi s Mačingovej štíhly človek 5 kíl za mesiac ...ja som to raz držala zhodila som za tých 28 dní len dve kilá a nič viac. Chcela som dat dole tak 4kg..

Ale inak takéto že zhodiť maximálne päť kíl za mesiac a viac nie nezdravé je čistá blbosť pretože keby si niečo vedela o napríklad veľmi obéznych ľuďoch tak by si vedela že taký človek keď zmení stravu a váži napríklad 180 kíl alebo 150kg alebo 120 kg tak kľudne môže zhodiť za mesiac aj 9 kíl a vôbec to nie je proti jeho zdraviu.. jednoducho keď má človek vysokánske váhu tak aj v je veľa zhodiť a aj bez pohybu stačí len zmeniť stravu prestať sa prejedať a obmedziť sladké a sacharidy A takto chudnú aj morbídne obézny pod dohľadom lekárov jednu takú reláciu sledujem a bežne tam chudú chudnú za mesiac aj 25 kg ale to už sú takí čo majú okolo 250 kg naozaj že im ide o život.. a tú stravu im nariadil samozrejme lekár a prísne ich kontroluje.
Keď sú už na váhe okolo 120 kg tak ešte vždy by mal ísť schudnúť za mesiac okolo 5 až 7 kíl keď sa už vedia aj primerane hýbať a stále dodržiavajú diétu Lenže posledné kilá idú potom stále ťažšie a ťažšie.
Takže keď má niekto napríklad 80kg kľudne môže prvý mesiac dať dole aj 7 kíl a vôbec ho to nejako na zdraví neohrozí Dôležité je aby po mesiaci nezaspal na vavrínoch a nezačal sa naspäť Preži rád lebo práve vtedy prichádza jojo efekt.
javorinska
14. aug 2019
@katrin21 tak ja si zase myslim, ze to je o metabolizme, ja som zhodila 3, ale moc mi to stravovanie nechutilo, kamoska ktora sa stravuje dodnes schudla za dva mesiace 10 5 a 5 cca, potom sa to spomalilo. Ide o metabolizmus, napriek tomu tymto veciam nedoverujem.
rainbow82
14. aug 2019
@arcticcode no to nie je ,som za.
katrin21
14. aug 2019
@javorinska kolko mala kil kamoska a kolko ty?
Vazne.
A dalsia vec ,ci uz predtým ste niektorá držala inú diétu lebo každá diéta funguje Super ak telo predtým ešte nie je zaťažené inými diétami a šokmi.
Inak z dlhodobého hľadiska výborne funguje paleo strava len to je náročné či sa človek dokáže vzdať väčšiny sacharidov aspoň na nejaké obmedzené obdobie a ísť do ketózy a v studni rýchlejšie alebo si zvolí pomalšiu cestu bude prijímať nejaké množstvo sacharidov ale to chudnutie pôjde oveľa pomalšie
ivisva
14. aug 2019
@aalzbetkaa ahoj, po 28 dňovom detoxe sa stravuješ podľa semaforu nasledujúce 3 mesiace a zas detox- semafor - detox .... Podľa mňa sa nič nestane, ak si obdobie stravovania dla semaforu predĺžiš. Ale vrátiť sa k pôvodnému stravovaniu??? Veď kôli takému ,, pôvodnému" stravovaniu si pribrala.
aalzbetkaa
autor
14. aug 2019
@ivisva no veď len vieš je nás doma 8 a neviem či by som vydržala stále jesť podľa knihy ...by som mala pokušenie aj niečo nezdravé ako doma .....:/
ivisva
14. aug 2019
@aalzbetkaa tak to verím, občas zhrešiť áno, pokiaľ to bude výnimka, ale nie výnimka každý deň... To skôr bežne zdravé stravovanie a hlavne pravidelné, pri ktorom nebudeš mať chuť na sladké. A každopádne variť 😀.
arcticcode
14. aug 2019
Toto obcasne zhresenie je praveze velmi dolezite, telu das podnet, ze sa nepriblizila hladovka a nepremne sa tak do osviencim rezimu (ja to tak volam)
arcticcode
14. aug 2019
Ale ak chces schudnut rychlo, odporucam rozhodne sacharidove vlny. Tie funguju vzdy a na kazdeho a kua rychlo (aj 10kg za mesiac). Vyuzivaju kulturisti pred sutazou
maj2011
14. aug 2019
@arcticcode a to je čo?
evica01
14. aug 2019
@arcticcode sacahridove su super. Nieco podobne je stravovanie 5:2 ale to je taka light podoba 🤭
katka2984
14. aug 2019
@arcticcode nepoznáš nejakú stránku, kde je nejaký vzorový jedálniček podľa pomeru ktorý si napísal?
majuska161
14. aug 2019
@aalzbetkaa ahoj 🙂 ja ti poviem moju skúsenosť.. Po pôrode som vážila 88kg,dala som 28cku,potom semafor, zase 28cku a teraz som zas na semafore.. Momentálne mám 73kg, ide to už pomalšie dole, pridala som cvičenie jillian Michael a uvidím co ukáže váha.. Dôležitá je pevná vôľa.. Varím doma dakedy aj tri jedla.. Jedno sebe, druhé manželovi a staršej dcérke a mam ešte 7 mesačnú tak jej prikrmy.. Je to náročnejšie ale dá sa to.. Samozrejme sú aj prehrešky, ale snažím sa ich minimalizovať 😉
arcticcode
14. aug 2019
@katka2984 za dva tri dni asi zacnem pisat blog
arcticcode
14. aug 2019
Sacharidove vlny su o tom, ze cyklis prijem sacharidov tak, aby si telo nemohlo zvyknut na stalu hodnotu. Najmenej prijmes 50g a najviac 500g. Striedas to bud v 3, 5, alebo 7 dni. Takze pondelok 50g sacharidov, utorok 100, streda 200, stvrtok 250, piatok 300, sobota 400, nedela 500. Ja som robil trojdnove- pondelok 50, utorok 100, streda 400 a tak dokolecka

Tu začni písať odpoveď...

Odošli