Odumretie vaječníkov
Ahojte potrebujem taku radu mam problem, doktor mi zistil ze asi uz nebudem moct mat druhe babo lavi vajecnik 80%nie a pravy na 40%ano :'( bojim sa ze uz druhe mat nebudem a ako kazda zena tuzim po druhom babatku ale som mlada mam 21r priatel 20 sme spolu 3roky, syna mam s ex priatelom no s terajsim maju velmi pekny vztah on tiez tuzi po babatku ale jasne ze este nie ani ja niesom nato pripravena na dalsie :-\ ale bojim sa ze cim budem starsia tym bude mensia sanca :-\
Bola som na testy🙂
@ale_na aké konkrétne testy Ti robili?
Aj krvne,ultrazvuk,vytery
@ale_na Nie som vôbec odborník, ale na VŠ som mala spolužiačku, ktorej povedali, že buď bude mať bábo do 2 rokov, alebo už nebude mať vôbec. Dozrievalo jej mnohonásobne viac vajíčok každý mesiac, ako by malo - aspoň tak to svojho času opísala ona. S priateľom sa zobrali a keď končila Bc., tak už mala riadne veľké bruško - čakala dvojičky a viac deti ozaj nemajú.
@kristinka86 - jezis :-\ este ze maju tie dva deturence 🙂
Dufam ze sa dockam este druheho 🙂
@ale_na nevieš čo presne zisťovali?
To sa ultrazvukom a výterom dá zistiť odumieranie vaječníkov?
@catherinah- neviem , pozeral ultrazvukom a povedal ze moje vajecniky nezvladnu dalsie tehotenstvo
@ale_na No, presne ako píšeš! Mali šťastie, že mali rovno dvojičky, lebo by inak tiež ostali pri jednom. Ale ona bola z dvojičiek, tak šanca tam bola. 😝 Ja som ju vtedy veľmi obdivovala, že do toho takto "skočila". Lekár jej povedal, že potom už deti mať nebude vôbec, tak to urýchlili a sú doteraz spolu. Chalani sú už veľkí. Držím palce, nech sa teda druhé ešte podarí. 😉
@ale_na mne to tiež povedali ešte dávno- hádam aj pred 15 rokmi, vtedy som nemala ani priatela, že nech čím skor otehotnieť.
Preto ma zaujíma ako to zistili....