Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Vyššia dávka antidepresív a zhoršenie stavu

gabilili
12. júl 2020

Ahojte beriem AD Brintellix... Najskôr som brala 10 mg ale zvýšil mi na 15 mg zatiaľ lebo to nebolo dobre ešte... Ale teraz to beriem vyššie už tretí deň a mam práveže horšie stavy od obeda až do večera, úzkost, mravencenie - tváre (trpnutie) vnútorné chvenie... Môže to byť tým ze kým si telo zvykne zas na vyššiu dávku? Mam pocit ze mi už ani neurol nezaberá... Mam si dávať tri krát denne 0,5 mg ale ja si ho delí na 0,25 mam dve malé deti nech niesom uone utlmena... Keď treba dám si ho aj štyri krát do dňa... Teraz sa cítim aj taka slabá ako keby som mala aj odpadnut mam niekedy pocit... 😥 Chcem aby mi už bolo dobre 🙏 vime že je to boj aj na dva tri mesiace pre začiatok ale dakedy už nevládzem

deti95060810
12. júl 2020

ak sa zvýši dávka Ad - zdr. stav sa na určitý čas zhorší...to isté je aj pri znižovaní dávky....

jaass
13. júl 2020

@gabilili oh to prečo berieš AD keď máš dve malé deti? Bez toho to nejde? ☹️

kachita
13. júl 2020

@jaass z dlhej chvile ich iste neberie, fakt napomocny prispevok

kachita
13. júl 2020

@gabilili pri AD vsetko dlhsie trva, nie je to analgetikum, skus vydrzat a pockat zo dva tri tyzdne, drzim palce, aby si sa coskoro.citila lepsie, urcite sa to casom zmeni.

lucia147852
13. júl 2020

@jaass možno práve preto že má dve malé deti. Aby sa o ne vôbec vedela starať. Depresia je seriózna choroba.

Autorka. Pri zmene, zvýšení, znížení AD sa to stáva. O tom by mal lekár informovať. Ak je to už moc určite sa obrat na lekára. Držím palce

majamat
13. júl 2020

ako baby pisu, skus vydrzat. mysli na to, ze raz bude lepsie a nie si od toho tak daleko, len treba vydrzat. nenakladaj si na seba teraz prilis vela, rob len co musis a unesies, poziadaj o pomoc rodinu. ak nemusis, nerob dolezite rozhodnutia.

este sa pozastavim nad tym delenim tabletiek, ci to spravne chapem . mas i davat 3x05, co je 1,5mg za den a ty si davas aj 4x po 0,25mg, cize za den 1mg?
lebo ak ano, tak si zbytocne znizujes davku. ak si ho aj rozdelis, tak potom treba celodennu davku dodrzat. ak sa citis unavena, ci spava, nemusi to byt zas uplne z liekov, ale skor z depresie.
ak aj maju taketo neziaduce ucinky tieto antidepresiva, tak potom su to neziaduce ucinky, ktore sa mozu vyskytovat niekedy len prechodne na zaciatku uzivania, pripadne po zvyseni davky, ale nie u kazdeho. no vseobecne antidepresiva maju skor opacny ucinok. tym ze by mali zlepsit naladu, mali by dodat aj energiu,a le samozrejme az ked zaucinkuju. teda myslim si, ze by to tak malo byt, necitala som letacik, ani som neskumala konkretne ucinyk AD.

zial tento rok je tae dost zamracene leto, aj ked neprisi a to moc depresivnym ludom nepomaha.