Ako úspešne riešiť zamietnutú reklamáciu výrobku?
Ahojte... Riešil niekto situáciu so zamietnutou reklamáciou s tým, že to bolo odôvodnené ako mechanické poškodenie, nesprávna údržba a pod.?
Výrobok sa pri prvom použití doslova rozsypal (cena 250€). Podali sme reklamáciu, produkt poslali späť, reklamáciu zamietli s vyššie uvedenými dôvodmi a produkt (nepoužiteľný) nám posielajú späť.
Ako postupovať ďalej? K žiadnemu poškodeniu z našej strany nedošlo.
Vďaka za skúsenosti.
@anonym_autor aky produkt? Kolko ubehlo od nakupu?
@anonym_autor je to velmi vseobecne,co si napisala.Napadol ma priklad,kupis kosacku,nenalejes olej do motora,pred prvym pouzitim,nastartujes a motor ide,kym sa nerosype.
Tak, tu reklamacia nepomôze....
Išlo o miešačku. Bola poskladaná, nefungovala správne už pri prvom zapnutí bez nákladu. Bubon sa o niečo zachytával a padal klinový remeň. Remeň sa nahodil opäť, zdalo sa byť všetko v poriadku, fungovalo to správne.
Naložili sa doň dve fúriky malty a koniec... ložiská vnútri sa rozsypali a bubon spadol na zem.. produkt sme reklamovali ani nie týždeň od jeho prevzatia.
Chcem len vedieť, aké mám možnosti, aby sa tento ich záver opäť prehodnotil a čo je potrebné pre to urobiť.
Išlo o miešačku. Bola poskladaná, nefungovala správne už pri prvom zapnutí bez nákladu. Bubon sa o niečo zachytával a padal klinový remeň. Remeň sa nahodil opäť, zdalo sa byť všetko v poriadku, fungovalo to správne.
Naložili sa doň dve fúriky malty a koniec... ložiská vnútri sa rozsypali a bubon spadol na zem.. produkt sme reklamovali ani nie týždeň od jeho prevzatia.
Chcem len vedieť, aké mám možnosti, aby sa tento ich záver opäť prehodnotil a čo je potrebné pre to urobiť.
@anonym_autor to chce asi pravnika, dat urobit posudky. Lozisko sa nesmie len tak rozpadnut. Vada matetialu? Zla montaz? PS: ako deti sme rozbijali loziska kvoli gulockam a chcelo to riadnu silu resp.pomoc dospeleho.
Ak ste ju pouzili len na 2 furiky a rozpadla sa, tak to bude viditelne, ze nie je opotrebovana pouzivanim.
Kedy ste ju kupovali a od koho?
@anonym_autor to chce asi pravnika, dat urobit posudky. Lozisko sa nesmie len tak rozpadnut. Vada matetialu? Zla montaz? PS: ako deti sme rozbijali loziska kvoli gulockam a chcelo to riadnu silu resp.pomoc dospeleho.
Ak ste ju pouzili len na 2 furiky a rozpadla sa, tak to bude viditelne, ze nie je opotrebovana pouzivanim.
Kedy ste ju kupovali a od koho?
@tykat Na konci júla - protechshop.sk
1. 8. som už posielala reklamáciu
- dôvod zamietnutia: reklamovana vada bola spôsobená kupujúcim a vznikla nesprávnym používaním, skladovaním, nesprávnou údržbou alebo zásahom kupujúceho čo zapričinilo mechanicke poškodenie a nejedná sa teda o vadu tovaru - s čím teda rozhodne nesúhlasíme
To je masaker … kúpiš niečo, pri prvom použití sa rozpadne a je to Tvoja chyba 🤣 nemáš ani funkčný tovar ani peniaze … obrátiť sa na SOIku. Kupovali ste to v kamennej predajni? a teraz to máte Vy či ste to niekde odovzdali?
@tykat Na konci júla - protechshop.sk
1. 8. som už posielala reklamáciu
- dôvod zamietnutia: reklamovana vada bola spôsobená kupujúcim a vznikla nesprávnym používaním, skladovaním, nesprávnou údržbou alebo zásahom kupujúceho čo zapričinilo mechanicke poškodenie a nejedná sa teda o vadu tovaru - s čím teda rozhodne nesúhlasíme
@anonym_autor tu je postup
https://www.refundo.sk/magazin/374/co-robit-ak-...
@tykat Na konci júla - protechshop.sk
1. 8. som už posielala reklamáciu
- dôvod zamietnutia: reklamovana vada bola spôsobená kupujúcim a vznikla nesprávnym používaním, skladovaním, nesprávnou údržbou alebo zásahom kupujúceho čo zapričinilo mechanicke poškodenie a nejedná sa teda o vadu tovaru - s čím teda rozhodne nesúhlasíme
@anonym_autor tu je zoznam sudnych znalcov
https://www.justice.gov.sk/registre/znalci/?sta...
@tykat Na konci júla - protechshop.sk
1. 8. som už posielala reklamáciu
- dôvod zamietnutia: reklamovana vada bola spôsobená kupujúcim a vznikla nesprávnym používaním, skladovaním, nesprávnou údržbou alebo zásahom kupujúceho čo zapričinilo mechanicke poškodenie a nejedná sa teda o vadu tovaru - s čím teda rozhodne nesúhlasíme
@anonym_autor no este naviac, by som fotky zavesil na googlmapy aj s popisom ich pristupu😉a kvalitou tovaru.
@tykat Na konci júla - protechshop.sk
1. 8. som už posielala reklamáciu
- dôvod zamietnutia: reklamovana vada bola spôsobená kupujúcim a vznikla nesprávnym používaním, skladovaním, nesprávnou údržbou alebo zásahom kupujúceho čo zapričinilo mechanicke poškodenie a nejedná sa teda o vadu tovaru - s čím teda rozhodne nesúhlasíme
@anonym_autor Pridali k zamietnutiu aj odborny posudok?
Ak sa nemylim tak do isteho casu (neviem ci pol rok) od nakupu je zamietnutie mozne len na zaklade odborneho posudku, nestaci posudenie predavajuceho.
@anonym_autor to chce asi pravnika, dat urobit posudky. Lozisko sa nesmie len tak rozpadnut. Vada matetialu? Zla montaz? PS: ako deti sme rozbijali loziska kvoli gulockam a chcelo to riadnu silu resp.pomoc dospeleho.
Ak ste ju pouzili len na 2 furiky a rozpadla sa, tak to bude viditelne, ze nie je opotrebovana pouzivanim.
Kedy ste ju kupovali a od koho?
@tykat Právnika? Znalecky posudok? Na 250€ vec? Buďme reálni. Veď len právnik by zozral peňazí aj za dve nove ďalšie miešačky a znalec ani nehovorím.
Mna by to tiez na💩lo, lebo 250€ nie je malo, ale jedine pohľadať na internete podobne prípady a nejako to spísať sám. Lebo pri právnikovi preplatis aj gate
@tykat Právnika? Znalecky posudok? Na 250€ vec? Buďme reálni. Veď len právnik by zozral peňazí aj za dve nove ďalšie miešačky a znalec ani nehovorím.
Mna by to tiez na💩lo, lebo 250€ nie je malo, ale jedine pohľadať na internete podobne prípady a nejako to spísať sám. Lebo pri právnikovi preplatis aj gate
@anonym_2e0553 preplati ten kto prehra. Nemoze sa lozisko rozpadnut pri prvom pouziti. Tam je nejaky problem bud konstrukcny alebo materialu.
@anonym_autor Pridali k zamietnutiu aj odborny posudok?
Ak sa nemylim tak do isteho casu (neviem ci pol rok) od nakupu je zamietnutie mozne len na zaklade odborneho posudku, nestaci posudenie predavajuceho.
@nafka0483 do roka.
@tykat Právnika? Znalecky posudok? Na 250€ vec? Buďme reálni. Veď len právnik by zozral peňazí aj za dve nove ďalšie miešačky a znalec ani nehovorím.
Mna by to tiez na💩lo, lebo 250€ nie je malo, ale jedine pohľadať na internete podobne prípady a nejako to spísať sám. Lebo pri právnikovi preplatis aj gate
@anonym_2e0553 cena za posudok stoji radovo par desiatok€.Napr.pri kozusinovych vyrobkoch 36€.https://vipo.sk/skusobnictvo/odborne-posudenie/...
Pri riadoch 50€..
Išlo o miešačku. Bola poskladaná, nefungovala správne už pri prvom zapnutí bez nákladu. Bubon sa o niečo zachytával a padal klinový remeň. Remeň sa nahodil opäť, zdalo sa byť všetko v poriadku, fungovalo to správne.
Naložili sa doň dve fúriky malty a koniec... ložiská vnútri sa rozsypali a bubon spadol na zem.. produkt sme reklamovali ani nie týždeň od jeho prevzatia.
Chcem len vedieť, aké mám možnosti, aby sa tento ich záver opäť prehodnotil a čo je potrebné pre to urobiť.
@anonym_autor “nefungovala správne už pri prvom zapnutí bez nákladu. Bubon sa o niečo zachytával a padal klinový remeň. Remeň sa nahodil opäť, zdalo sa byť všetko v poriadku”
Už tu ste sa mali zastaviť. Ak nefungovala ako úplne nová, nemali ste sa do nápravy púšťať vy, ale vrátiť. Pravdepodobne ste to nesprávne nahodili, bola tam chyba, ale ďalším použitím ste zničili ložiská.
Nedavna skusenost z rodiny - napisat im a pohrozit soi-kou. Ak neuznaju, tak tu soi aj realne kontaktovat, do cc kopie mailu dat firmu.
To je masaker … kúpiš niečo, pri prvom použití sa rozpadne a je to Tvoja chyba 🤣 nemáš ani funkčný tovar ani peniaze … obrátiť sa na SOIku. Kupovali ste to v kamennej predajni? a teraz to máte Vy či ste to niekde odovzdali?
@anonym_2daeed poslali sme to na reklamáciu (32€ poštovné), reklamáciu zamietli, posielajú nám to späť
@anonym_autor Pridali k zamietnutiu aj odborny posudok?
Ak sa nemylim tak do isteho casu (neviem ci pol rok) od nakupu je zamietnutie mozne len na zaklade odborneho posudku, nestaci posudenie predavajuceho.
@nafka0483 nie, tiež som to požadovala
@anonym_2daeed poslali sme to na reklamáciu (32€ poštovné), reklamáciu zamietli, posielajú nám to späť
@anonym_autor ouu určite by som to späť neprebrala a požadovala naďalej vrátenie peňazí a aj náhradu toho poštovného.
@anonym_autor keďže ste
@anonym_autor informuj sa o možnosti vypracovať znalecký posudok a či sa cenovo oplatí. Náklady si od 1.7.2024 musíš už hradiť sám. Po starom to hradil ešte predavajúci. Teraz to je všetko na kupujúcom.
Treba si dať urobiť vlastný znalecký posudok, ak bude vo váš prospech tak poslať predajcovi so žiadosťou o dohodu (neviem ako sa to presne volá je to formulár na stránke soi), potom dúfať že predajca vám to uzná (väčšinou vždy to predajca uzná nikomu sa nechce naťahovať s právnikmi a po súdoch vtedy ich to vyjde viac) ak nie tak treba riešiť právnika a ísť na súd... Ak bude posudok v neprospech tak tam nič nepomôže
Uvedená miešačka prichádza rozobratá, v krabici. Neviem kto vám to predal v celku.
Chybu urobil ten kto ju skladal a následne ten čo používal.
Niekto ju zložil nesprávne (nedostatočne zatiahnuté spoje) a následne bola používaná.
Na vašom mieste by som zistil, kto produkt zložil. Nesie najväčšiu zodpovednosť
Uvedená miešačka prichádza rozobratá, v krabici. Neviem kto vám to predal v celku.
Chybu urobil ten kto ju skladal a následne ten čo používal.
Niekto ju zložil nesprávne (nedostatočne zatiahnuté spoje) a následne bola používaná.
Na vašom mieste by som zistil, kto produkt zložil. Nesie najväčšiu zodpovednosť
@xronus áno, prišla rozobratá, skladal ju certifikovaný elektrotechnik, ktorého sme zaobstarali my.
ahojte, tak dávam aktuálne info, možno niekomu pomôže 🙂
Reklamácia bola zamietnutá, tovar nám poslali späť, samozrejme sme ho neprebrali, lebo čo budem robiť s rozsypanou miešačkou..
Napísala som oficiálne odvolanie, odvolala som sa na zákony, opäť popísala situáciu, poslala fotky. Obchod mal na odpoveď 30 dní, neozvali sa.
Informovala som ich, že 30 dňová lehota uplynula a prípad posúvam ďalej, na alternatívne riešenie sporov. Tam mali na vybavenie 90 dní, no za 10 dní bol problém vyriešený.
Obchod mi navrhol dobropis vo výške 200€ a poukážku vo výške 100€ na ďalší nákup.
Zabralo mi to síce veľa nervov, vypisovania a študovania, ale stálo to naťahovanie za to, keďže nešlo o 10€ ale o takmer 300€ a prišli by sme aj o tovar aj o peniaze.
ahojte, tak dávam aktuálne info, možno niekomu pomôže 🙂
Reklamácia bola zamietnutá, tovar nám poslali späť, samozrejme sme ho neprebrali, lebo čo budem robiť s rozsypanou miešačkou..
Napísala som oficiálne odvolanie, odvolala som sa na zákony, opäť popísala situáciu, poslala fotky. Obchod mal na odpoveď 30 dní, neozvali sa.
Informovala som ich, že 30 dňová lehota uplynula a prípad posúvam ďalej, na alternatívne riešenie sporov. Tam mali na vybavenie 90 dní, no za 10 dní bol problém vyriešený.
Obchod mi navrhol dobropis vo výške 200€ a poukážku vo výške 100€ na ďalší nákup.
Zabralo mi to síce veľa nervov, vypisovania a študovania, ale stálo to naťahovanie za to, keďže nešlo o 10€ ale o takmer 300€ a prišli by sme aj o tovar aj o peniaze.
@anonym_autor super,gratulujem a tesim sa s tebou👍💪



Asi záleží aký produkt a čo ste s ním robili.