Reklamácia rozbitého hrnčeka zo Sinsay
Ahojte, prišla mi objednávka a hrnček je rozbitý. Ostatné krehké veci prišli v poriadku, tak predpokladám, že to už od nich také odišlo. Myslíte, že keď to zabalím a vrátim, tak je šanca, že mi vrátia peniaze?
Naozaj som nikde taký hrnček nezohnala, inak by som neobjednavala takto práve kvôli tomu, že neviem či mi to nepríde rozbité.
Alebo to mám normálne nahlásiť ako poškodený tovar a vrátiť?
Uznali to niekomu?
Ďakujem.
@anonym_autor podaj to ako reklamáciu, nie ako vrátenie tovaru a myslím, že nebude problém 🙂.
Ja som takto vracala veci do Lidla a vratili peniaze. Nechcela som posielat iny tovar, kedze to prislo len tak pohodene medzi vecami, nezabezpecene. Boli to plastove organizery do chladnicky.
Zo Sinsay som objednavala taniere a prisli ok, ale keby nie, tak reklamujem.
Mne sa to tiež stalo. Normálne som odniesla na predajňu, urobili reklamáciu a o pár dní prišli peniaze na účet.
Vezmu ti to v pohode.
Joj dievčatá, veľmi pekne ďakujem. Teraz som tu mrkla po práci a hneď také dobré správy.
Pôjdem to vrátiť osobne na predajňu.
Pekný deň želám

@anonym_autor Mne prisla rozbita vazicka, ktoru mali v predaji len online. Na predajni ju normalne vzali ako reklamaciu a vratili peniaze.
Myslim, ze rovnaky postup by bol, aj keby si ju poslala naspat balikom.