Reklamácia v Lidl
Dobrý večer,kto niečo reklamoval v Lidl shope,aký to malo priebeh a ako dlho to trvalo? V piatok nám prišiel tovar,ale prišiel poškodený,tak sme poslali reklamáciu,tak nám odpísali,že nasledujúci deň začína plynúť 30dňová lehota. Jednoduchšie by bolo tovar vrátiť a objednať druhý,no len už skončila akcia na ten konkrétny tovar a bol by drahší,preto chceme reklamovať.
Mne tiež vrátili peniaze a dosť rýchlo
Ak to nebolo niečo drahšie tak zvyknú vrátiť peniaze.
@anonym_autor
Ale ono ten výrobok je stále v ponuke,len je drahší. A ja by som radšej ten výrobok ako tie peniaze. Či žeby v zľave boli iba tie výrobky, čo sú naozaj nejako "kazové"..?🤔
@anonym_autor Ja som im písala, keď mi prišla na totalku rozbitá jedna zo štyroch keramických dekorácií. Chceli nafotiť ako to vyzerá a aj ako to prišlo zabalené. Vrátili peniaze.
@anonym_autor Ja som im písala, keď mi prišla na totalku rozbitá jedna zo štyroch keramických dekorácií. Chceli nafotiť ako to vyzerá a aj ako to prišlo zabalené. Vrátili peniaze.
@caramellka
A tovar vám ostal?
@caramellka
A tovar vám ostal?
@anonym_autor To bolo rozbité na márne kúsky, ako keď sa hodí o zem niečo keramické, ja som to z tej krabice doslova vysypala, nafotila im to a vyhodila.
@anonym_autor toto sa nam stalo s takou malou chladnickou a smejdi poslali peniaze a nevymenili uz kus za kus... ma to nasrdilo... ale mali sme stastie, kupili sme lepsiu za rovnaku cenu inde... ale ano, nebolo to uplne kosher

@anonym_autor nám sa stalo toto presne iste s batériou do kuchyne.. Tiež že neobjednam a nevrátim lebo už nebola za tu cenu, lebo veď vyreklamuju... A čo čert nechcel oni vrátili peniaze 🤣👌