Ako vzdelávanie prenajímateľov zlepšuje ich výnosy?
Prenajímatelia - jedného alebo viacerých bytov/domov - kde získavate prehľad a info, aby vaše výnosy z prenájmu boli čo najlepšie? Len na základe vlastných skúseností (pokus-omyl), alebo navštevujete nejaké fóra (okrem MS a MK), platformy (doporučte)? Ja prenajímam 4 byty už dlho, som absolútny samouk, začínala som len so zdravým úsudkom a intuíciou. Na YT som našla videá Romana Kružliaka (je tam veľa cenných rád, klobúk dolu, že zdieľa svoje skúsenosti), má v ponuke aj kurzy, tie sú asi super, ale cena je veľmi vysoká (3800 E bez dph). Je tu niekto, kto ich reálne absolvoval (alebo nejaké iné) a môže napísať skúsenosti, či ho to posunulo ďalej pri prenajímaní? Chápem, že vlastné skúsenosti sú najcennejšie, ale trh sa mení, je dynamický a mať prehľad je nutnosťou. Ďakujem za každý konštruktívny komentár a skúsenosť 🙂
@monikajan Spoliehat sa na 6 zmysel pri vybere najomnika je dobre. Tiez to robim, ale kedze zijem v zahranici tak si tiez vypytam jeho posledne dve vyplatne pasky - tak sa dozviem ci si moze dovolit prenajat moj byt. Tiez pytam kontakt na sucasneho a predoslich zamestnavatelov a volam im si preverit ci tam skutocne pracuje/pracoval a ci je spolahlivy A tiez pytam kontakt na predoslich prenajimatelov (ak maju) a volam im a pytam sa ci su dobri najomnici. Tu tiez funguje moznost preverenia splacania dlhov. Vola sa to "credit check". Zadam meno a datum narodenia a mam prehlad o tom kolko mal/ma uverov a ako ich splaca - tu sa dozviem ci bude ochotny pravidelne platit najomne, lebo kto nesplaca poriadne dlhy, su velke sance ze nebude poriadne platit najomne.
Súhlasím, že 6. zmysel je dôležitý aj pre mňa. @andreatytler