Má niekto vzor návrhu na výživné pre oboch rodičov?

jozef_ako
16. mar 2011

Chcel by Vás poprostit o pomoc. Som študent denného štúdia a rodičia nie su ochotní prispievať mi na štúdium 😒 a preto potrebujem VZOR návrhu na určenie výzivného pre oboch rodičov . Za pomoc vopred ďakujem ...

pink_lady
16. mar 2011

@jozef_ako kolko mas rokov? z akeho dovodu ti rodicia nechcu prispievat? mas moznost poziadat o vyzivnem, napr na UPSVAR oddelenie socialno-pravnej ochrany deti alebo poziadat o socialne stipendium na skole na ktorej studujes alebo si privyrobit na nejakej prigade 😉

ela2710
16. mar 2011

@jozef_ako viem ake to mas tazke, priatelovi rodicia mu tiez nechceli platit dokonca ani strednu skolu, ano oblecenie, ci stravu a pri tom je jedinacik, ked bol na urade prace, tak mu povedali, ze musi na rodicov podatt tresne oznamenie na socialke, lebo do 25 rokov tu studium platit musia, no priatel nebol schopny ich udat, moja mama mu zaplatila skolu aspon aby mal vyucny list, platila mu oblecko, obedy aj stravu v skole aj doma, teraz ma pracu aj s vyucnym listom ma dobre platenu, vzhladom na nase platy ma vyplatu ako moja mama a ta ma gympel 🙂 a ked dostudujem ja, ide on na externu si dorobit maturu.

andzi
16. mar 2011

@jozef_ako kopu vzorov nájdeš na nete, stačí trochu "vygoogliť" návrh na určenie výživného na plnoleté dieťa

jozef_ako
autor
16. mar 2011

@andzi sak to hladal som vzorov je kopa ale nie pre plnoelte diete :-/

andzi
17. mar 2011

@jozef_ako tak skús sa pozrieť v kníhkupectvách Vzory zmlúv a právnych podaní, tam nájdeš isto

tyssa
18. mar 2011