Môžem žiadať o invalidný dôchodok?

zarkaamamka
17. máj 2022

Ahojte maminky,
Už vyše roka sa liečim na zapal žalúdka, v auguste mi vzali žlčník ... Pečeňové zvýšené, pruh hernia vnútorná, problémy s krcovimy žilami, vnútorné a vonkajšie hemoroidy...psoriáza a exzem ...
V práci mám papier že sa nesmiem stravovať ani dvyhat ťažké bremená ... Pracujem ako kuchárka
Som aj často PN
Je možné si požiadať aspoň o čiastočný invalidný? Ďakujem za normálne odpovede.

lilyianka
17. máj 2022

@zarkaamamka možné to je. Otázne,či aj schvália

oli18
18. máj 2022

Nie vsetci chori maju automaticky narok na invalidny dochodok.

mmoonna
18. máj 2022

Nemyslím,že tieto diagnózy sú na invalidný

stanulienkat
18. máj 2022

To by bolo pol republiky na ID. Toto je banalita.

nevenka
18. máj 2022

Hlavne tie diagnozy sa nezratavaju. Posudzuje sa jedna zavazna diagnoza.

zuzap33
18. máj 2022

@zarkaamamka moj manzel ma chronicku gastritidu roky, berie lieky a nad id sa ani neuvazuje, tiez bez zlcniku. To ma vela ludi. Hemoroidy, krcove zily aspon lo operacii ?Na id treba jednu vaznu dg a za ostatne sa dava spolu max plus 10 %. A tie pecenove zvysend ma kazdy druhy, ja tiez. Treba na zaludok a pecen trosku stravu si pokontrolovat

panizima
18. máj 2022

@zarkaamamka
@zarkaamamka ved skúsiť to môžeš. Z nás nikto nie je posudkov lekar

mandarinka555
18. máj 2022

@zarkaamamka Požiadať môžeš, ale na tieto dg ti ID neschvália...ani čiastočný.

nevenka
18. máj 2022