Reklamácia notebooku

christina123456
7. sep 2014

Ahojte, teta má taký problém kúpila notebook - Máj 2012 bol kúpený a pol roka dozadu bol reklamovaný EŠTE V ZáRUKE kvoli klávesnici. Napísali že ju vymenili, ale pochybuje, asi len vyčistili... Doteraz klávesnica pol roka išla ako tak a teraz už nejde zasa vôbec. Znova ten istý problém. Chceme sa opýtať, chce ho dať opraviť, že či si to bude sama platiť, alebo to bude spadať pod tú reklamáciu čo mala pred pol rokom, kedy bol ešte v záruke notebook a tak by to mala zadarmo? Ďakujem za odpovede.

sabina1975
8. sep 2014

@christina123456 kupeny maj 2012 zaruka konci maj 2014 koniec vsetky opravy po zaruke si platis sama ci pred tym boli opravovane alebo nie ak si mala pochybnosti o reklamacii mala si 1, tovar neprevziat 2, ziadat posudok ci klavesnicu vymenili alebo nie

christina123456
autor
8. sep 2014

@sabina1975 Ďakujem za info

anitra11
8. sep 2014

@sabina1975 len ešte taký dodatok - záruka sa predlžuje o tú dobu, počas ktorej bol výrobok v reklamácii, takže aj keby sme predpokladali, že tam bola klávesnica cca mesiac- tak koniec záruky max. jún 2014, nedá sa brať striktne že máj 2012 začiatok a máj 2014 koniec. Tovar neprevziať nie je nikdy žiadne riešenie, a čo keď ho neprevezme, bude trčať u predajcu, a čo ? Žiadne riešenie, alebo si myslíš, že predajca sa zľakne a reklamáciu vyrieši ináč? To ťažko ...

sabina1975
8. sep 2014

@anitra11 asi som to zle napisala tovar neprevziat s tym ze pozadujem dokumentaciu ze chybna vec bola odstranena bohuzial ja som asi magnet na nepoderky takze s reklamaciami mam nejaku skusenost

anitra11
8. sep 2014

aj ja 😀 , ale nie sukromnu, skor pracovnu ...