Spoludĺžnik v liste spoluvlastníctva

hendikep
28. mar 2022

Ahojte, chcem sa opytat niekoho kto riesil podobnu vec. Manzel zobral hypoteku pred nasim manzelstvom len na seba kedze ja som vtedy bola studentka. Teraz sme manzelia, a v hypoteke figurujem ako spoludlznik lebo sa hypoteka refinancovala. Je možnosť zapísania aj do listu vlastníctva? a ak áno ako?

petamich
28. mar 2022

@hendikep no nehnutelnost nespada do BSM kedze ju nadobudol pred manzelstvom a to, ze si teraz na hypoteke spoludlznik v zasade nehra rolu z pohladu vlastnictva, podla mna cesta je, aby ti manzel polovicu nehnutelnosti daroval, tym sa stanete podielovymi vlastnikmi - detailnejsie info napr. v tejto poradni (je tam aj presne rovnaka otazka) https://ficek.sk/zapis-manzela-do-listu-vlastni...

dilino
28. mar 2022