Zamietnutá reklamácia topánok - poraďte mi
Ahojte, zas raz táto téma no iný problém. Prosím poraďte !!!!
Pred necelým mesiacom som si kúpila topánky New Balance za 99eur (reku investujem, nech vydržia).
Po asi týždni/dvoch sa začala šupat/praskať zadná strana zvršku na päte. A dnes mi prišlo rozhodnutie, že sa reklamácia zamieta - že sa nejedna o funkčnú chybu obuvi a sú ďalej nositelne. Ibaže- vyzerá to hrozne a popravde ako budú vyzerať po 2 mesiacoch?? Bude to celé ošúpané a tympadom sa hanbím v takých topánkach chodiť...
Môžem s tým niečo ešte robiť alebo sa mám zmieriť s tým, že neuspejem??
Mne keď takto u Baťu neuznali reklamáciu, odporučili mi, zohnať si nezávislý posudok, ktorý by som si musela zaplatiť. A že ak tam uspiem, potom mi preplatia aj cenu toho posudku. Ja som sa na to vykašľala.
mne v jednej predajni u Batu neuznali a na druhej ano...možno skuste len predajnu..lebo niekedy posudzuje len veduca ako mi bolo povedane...
Ahoj, mas foto toho poskodenia ?
@mitama ja sa tiez podelim so skusenostou. Manzel si kupil botasky Salomon, co nie je lacna zalezitost a ani nie po pol roku sa mu latka zvnutra potrhala tam, kde mal klenbu. Vysledok reklamacie-vysuchali mu to prsty 🤔 Tak sme boli na SOI-ke sa opytat, co si o tom myslia a oni uz velmi dobre radili dalsie kroky, az to slo na nejake sudne vyrovnanie a samozrejme sme dostali peniaze spat a aj tie topanky nam nakoniec ostali. Tak sa len nedajte, lebo na to sa spoliehaju niektori obchodnici 😉 Drzim palce, nech to dopadne vo vas prospech
@staskadexter ahoj, nemám zial. Ale má ich moj brat aj švagriná len iný model a majú ich cez dva roky a umývali ich s rôznymi chemickými pripravkami a nestalo sa im to. Podľa mna chybný model jednoducho no :/
@bobinka105 no to si viem predstaviť, oni si vždy nájdu, ale takeeee blbosti. Nedám sa určite, myslím, že ta sťažnosť sa mi podarila 🙂
Dávam do pozornosti jeden zákon EU, ktorý som našla na ochranu spotrebiteľa, že pri obuvi sa neposudzuje len funkčnost topánok (ako to urobili v mojom prípade) ale aj vzhľad a kvalita, a pokial je výrobok chybný, MUSIA to opraviť, vymeniť, dať zľavu alebo vymeniť tovar či vrátiť peniaze. Aj som im napísala, že ak mi nevyhovejú, budem to riešiť s kompetentnymi úradmi.
A ako boli písané vyššie, veľa ľuďom sa to nechce riešiť a tým pádom sú v zisku.
Ahojte, dávam vedieť ako to dopadlo, ak by mal niekto v budúcnosti podobný problém. Obrátila som sa na spoločnosť ochrany spotrebiteľov, veľmi príjemný a nápomocný pán.
Avšak ja som veľmi akčný človek a nerada čakám, vzala som to do vlastných ruk a volala som kade tade. Soika, spoločnosť, ktorá robila posudok, a reklamačné oddelenie daného obchodu. Samozrejme sa nedali vrátiť peniaze ani opraviť tovar.
ALE, dali mi zľavu vo vyške 70% z celkovej ceny topánok. Takze za 30e mám pohodlne “značkové” topánky, využijem ich aspoň na športové a rekreačne účely.
Takze sa nedajte a riešte, na čo máte nárok!!! Veľa šťastia

@mitama by som im ich o hlavu obuchala, dala by som ich opäť n reklamovať, poprípade sťažnosť