Môžem ešte raz reklamovať sandále, keď už mi raz reklamáciu neuznali?

lia82
27. sep 2023

Ahojte , v máji 2022 som kúpila sandále. V novembri som ich reklamovala- päta mi normálne vychádza zo sandálky a občas mám pocit , že ju mám pri chôdzi až na zemi ... neviem či som to dostatočne pri spisovali reklamácie uviedla ...
Vyjadrenie k reklamácii - obuv je funkčná ...
Ja dodávam , že nenositelna.

Mala som ich raz teraz v lete , ale zasa rovnaký problém . Ja ich proste nemôžem nosiť.

Môžem ich znovu reklamovať , alebo čo mám robiť ?
Poraďte.

Ďakujem.

jaass
27. sep 2023

@lia82 koľko stali?

kacena4
27. sep 2023

ak nemaju funkcnu chybu je to zbytocne. ja osobne sandale tiez nemozem nosit, lebo sa mi šmýka von pata, ale to nie je vada topanky ale mojej captavej nohy

januska12323
27. sep 2023

Chyba nie je v topánke. Proste to nie sú sandále pre tvoju stavbu nohy ale to si určite zistila už pri kúpe alebo prvom použití. Ja mám jedny sandále také, vpredu skoro 2 cm voľného a vzadu noha na doraz, nedá sa to nijak upraviť aby noha išla dopredu tak ich nosím takto.

marhulka13
27. sep 2023

@lia82 mňa skôr fascinuje ako po lete zrazu sandále neplnia ucel. Ono chybu treba reklamovať hneď, nie po sezóne, potom to vyzerá veľmi ucelove

slavomira236
27. sep 2023

@lia82 to bude tvojou chodzou a nie sandalami

lia82
autor
27. sep 2023

Pri ostatných nemám problém ... iba pri tých najnovších...

lia82
autor
27. sep 2023

@marhulka13 vôbec to nie je účelové ... riešim to, lebo ma trápi "vyhodených " 40e ...

lia82
autor
27. sep 2023

@slavomira236 problém mám iba s týmito sandalkami ...

lia82
autor
27. sep 2023

@slavomira236 v ostatných viem chodiť , iba v týchto neviem ? 😀

julia_a_romeo
Odpoveď bola odstránená
Zobraz