Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Ako postupovať ak mi zamietli reklamáciu topánok?

dara76
23. feb 2011

Prosim Vas o radu, kam sa mozem este obratit, resp. co dalej podniknut????
Dna 16.12.2010 som synovi kupila snehulky - zimna vychadzkova obuv. Po case sa mu zacali odliepat suche zipsy. Vobec nedrzia. Pani vychovavatela v skole ma na to tiez upozornila a odporucila mi topanky reklamovat. Dna 10.2.2011 som ich vratila do predajne na reklamaciu. Dnes mi prisla odpoved, ze reklamacia sa zamieta, nakolko sa nejedna o vyrobnu vadu ale o nadmerne opotrebovanie. Co ma dost zarazilo. ☹ Syn ich nosil len do skoly (aby nemusel snurovat) ani nie mesiac. Viete mi niekto poradit. Nestali az tak vela - 16.60€ v akcii ale aj tak by mohli sluzit dlhsie. Dakujem za kazdu dobru radu.

sisaha
23. feb 2011

Podla mojho nazoru opotrebenie sucheho zipsu vyzera inak. Po mesiaci predsa nemoze byt obuv nadmerne opotrebovana. Mal predajca stanovisko znalca? Alebo sa sam pasoval do role znalca? Ziadali ste stanovisko od vyrobcu? Nenechala by som sa odbit a isla to reklamovat druhy krat s upozornenim, ze nefunkcny suchy zips brani riadnemu uzivaniu obuvi. Ak by to nevzali, nech Vam to daju pisomne a sup s tym na SOI.

dara76
autor
23. feb 2011

@sisaha topanky z obuvy poslali vyrobcovi a ten ich vratil, pre uz spomenuty dovod. Nemam ale skusenosti so SOIkou. Ako to funguje? Este som nic nemusela takto riesit. Nechcem sa nechat odbit len tak. Myslim ze mam pravdu. Ale ak si mam nakoniec platit posudok a nedajboze sa sudit kvoli tomu, moc ma to nelaka.

lenkabuckova
23. feb 2011

Ja som bola tiež reklamovať suche zipsy na platenkach. Mala ich nosila miesto papučiek, boli prakticke a pohodlnejšie. Bola som ich reklamovať po mesiaci a pol a zostala som prekvapená, ked mi predavačka povedala dajte mi 10centov a ja vam dam 13eur. Ani slovko o tom že to pošlu a ja musim čakať mesiac, alebo že sú opotrebované. Fakt ma šokli, ked mi hned vratili peniaze, povedali mi že oni si to doriešia. A to som ich kupovala v obuve. Skus to poslať na SOIKU a uvidiš čo ti povedia, ale to čo tam prevolaš a pošleš tie snehulky, bude asi aj cena tých snehuliek. Kamoška, tak riešila reklamaciu, ale vybojovala si to. Zavolaj si tam a uvidíš, čo ti povedia.

sisaha
23. feb 2011

@dara76 a videli ste vyrobcov posudok? ja mam totiz skusenosti s niektorymi predajcami, ktorí klamu a zavadzaju. Doteraz som vsak niektore reklamacie vybavila vzdy iba s krikom a vyhrazanim sa SOI-kou a medializovanim ich neserioznosti. A opäť som im dala priestor na vybavenie reklamacie. Nastastie si vzdy spocitali dve a dve. Raz sme vsak zasielali podnet na SOI, predajna dostala pokutu za nevybavenie reklamacie.
Vybavovali sme to vtedy pisomne s fotkami reklamovanej veci a kopiami vyjadrenia predajcu. Skuste este druhy pokus s opakovanou reklamaciou a pripadnymi vyhrazkami..ak to inak nepojde..

pink_lady
23. feb 2011

@dara76 my sme mali toto iste a bez problemov vzali, opravili ...

dara76
autor
24. feb 2011

@sisaha vdaka za rady, idem napisat oficialnu reklamaciu. Tu predtym vypisovali v predajni. Trosku sa im tam povyhrazam, snad to pomoze. Na soi sa ako da obratit? Co k tomu treba a co to stoji?

sisaha
24. feb 2011

@dara76 na SOI sa mozes obratit pisomne, ale aj telefonicky, kde poskytnu rady. tel. cislo je predpokladam volne dostupne na informaciach. Nestoji to nic.

dara76
autor
24. feb 2011

Takze dnes sme poslali novu reklamaciu. Predavacky boli ustretove, bez problemov to prevzali a odoslu vyrobcovi. Taraz uz zostava len cakat ako sa vyrobca postavi k reklamacii. Dufam, ze to nebudu natahovat dlho a vyjadria sa k mojej spokojnosti.

dara76
autor
14. mar 2011

@sisaha dnes mi vratili peniazky za reklamovane topanky. Vdaka za rady! Argumenty zabrali 🙂

sisaha
14. mar 2011

@dara76 to som rada, ze si to vybavila k svojej spokojnosti 😵 . Zial niekedy to nejde bez hrubeho natlaku.. 😒

kramale1
23. mar 2011

Ja som dala reklamovať čižmy u Baťu - boli fakt drahé. A dnes mi prišla odpoved, že je reklamácia vyriešená zamietnutím. Ide ma z toho...prosím ťa dara, to si im napísala list a bola si tam osobne? Alebo ako presne si postupovala. Veľmi by mi to pomohlo. Ďakujem

dara76
autor
28. mar 2011

Pisala som im list, ze nesuhlasim z vyjadrenim, ze topanky po mesiaci nosenia nemozu byt nadmerne opotrebovane, jedine ak by bol pouzity nekvalitny material. Ze ak sa kladne nevyjadria, ze sa obratim na soi. Tento list som odovzdala v predajni a oni to poslali vyrobcovi. @kramale1

tinara23
28. mar 2011

@kramale1 ja som mala tiež problém s čižmami u baťu, nosila som ich dva týždne a z celej podrážky mi zišla farba, keďže čižmy boli hnede podrážka vyzerala ako keby bolo na nich zaschnuté blato. podotýkam, že čižmy stáli 120 eur. Vyjadrenie k reklamácii, bolo zamietnuté- nesprávne ošetrovanie a keďže si predavčka všimla, že mám v ruke klúče od auta ich vyjadrenie bolo, že čižmy nie sú vhodné na šoferovanie a mala som sa prezúvať do auta , takže reklamácia neuznaná. Čižmy nenositeľné, vyzerali ako keby som s nimi chodila po stavbe, a to podotýkam, že mali 2 týždne a som sa naozaj väčšinou do práce vozila autom, kde som sa prezúvala, takže naozaj som ich von využívala minimálne. Čo iné mi ostavalo ? Správať sa tak ako sa mi vôbec nepáči a čižmy naschvál rozlepiť a ešte pár krát reklamovať, aby som to stihla v 2 ročnej záruke a peniaze sa mi vrátili. Bohužiaľ, niekedy by si mal aj predajca priznať, že nepredáva práve kvalitný tovar, čo sa mne potvrdilo pri tejto reklamácii, kde mi potom časom sama predavčka povedala, že na tieto čižmy mali veľa reklamácií. Takže nechcem radiť, ale možno ti ostáva použiť iba moju fintu, keď to inak nejde.

kramale1
31. mar 2011

No moje stáli tiež 120 Eur. Síce som ich nosila dlhšie ako ty tinara23, i tak si myslím, že pri takejto sume človek neplatí len za nejaký rozmar, ale za kvalitu, nemám pravdu? Zisťujem, že z obyčajného lacného čínskeho obchodu čižmy vydržia dlhšie... Takže si myslíš, že keď ich tam donesiem trikrát s tým, že sa rozliepajú, mali by mi vrátiť peniaze? Dvakrát som s týmto problémom už bola, okrem iného ešte závažnejšieho. A možno do konca reklamácie sa rozlepia ešte raz 🙂 No uvidím a dík za tip. Dara, ďakujem aj tebe.

krasnulka
22. aug 2011

Prosim vás, ked som kupila topanky v aprili 2010 vacsie o cislo, cize maly mi ich vobec nenosil, tento rok su mu dobre a zacali sa parat, mozem ich vlastne po roku reklamovat? Kupovala som ich v obuve. Lenze asi tazko vysvetlim, ze mu minuly rok boli velke a nenosil ich. Poradite?

rybenka79
22. aug 2011

@krasnulka to nevadi, ale nadiktuj predavacke aby ti ne reklamacny listok/zapis napisala ze nie je to v dosledku opotrebebnia, nakolko su nosene iba napr. 2 mesiace. Vylucis tak odpoved ktoru pouzivaju kazdemu "z dovodu opotrebenia" . Jednoducha rada, vzdy vsetky odpovede co radi predavajuci odpovedaju musis ty ako prva vyvratit v zapise reklamovania, tj.j v tom popise.
Predavacka bude drdlat, ale ty ako spotrebitel mas jednoducho na to narok.

drzim palce

krasnulka
22. aug 2011

@rybenka79 dakujem za odpoved. Ale oni su naozaj nosene velmi malo, ved na nich nie je ani skrabancek, nie su ani zodrate, len sa zacalo parat sitie pri dierkach kde sa navliekaju snurky. Som zvedava, ci to bude podla nich dovod na reklamaciu

rybenka79
22. aug 2011

@krasnulka musi byt dovod na reklamaciu a hotovo! Tak im napis ze samotne topanky su jasny dokaz ze 4 rocny syn ich nosil malinko, t.j. nie je zodrana podrazka ani osuchane spice.
Napis/nadiktuj vsetko, resp. bud krok vopred. Noo a ked napisu zamietanie, tak ani neprevezmi topanky a hned napis ze trvas na povodnej reklamacii a ziadas o opatovne presetrenie a nechas im tie topanky. To uz ti vyhoveju na 100%, ver mi!

krasnulka
22. aug 2011

@rybenka79 dakujeeeeem velmi za radu. No ja by som ich asi vzala spat a doma strasne nadavala 😢 ale p tvojej rade sa nenecham odbit. Este raz dakujem

rybenka79
22. aug 2011

@krasnulka vsetkooo pisomne. Este neico, ked sa mi nechce dohadovat predavackou, tak napisem doma reklamaciu a ona mi to prevezme, pripadne do popisu jej nakazem napisat ze popis je v prilohe a je neoddelitelnou sucastou reklamacneho protokolu.
Vsetko rob co chces, len sa nedaj odbyt a musia oni vediet ze ty vies robis...a ved vies, chces mat v poriadku topanky pre synceka 🙂

krasnulka
22. aug 2011

@rybenka79 no praveze sa urcite nenecham odbyt a pojdem si za svojim. Len dufam, ze nez sa to vyriesi, nebude uz meter snehu

rybenka79
22. aug 2011

@krasnulka na tu druhu odpoved, resp. opatovne presetrenie nemaju uz 30 dni. Este im napis ze to ziadas bezodkladne riesit nakolko je to pre teba prioritne ked ma iba 1 topanky 🙂 akoze 😀

krasnulka
22. aug 2011

@rybenka79 😀 praveze ich ma niekolko preto nie su okopane, zodrate a neviem ake este. Tento rok znicil 4 pary tenisiel a tieto a este jedny mal len ked sme niekam isli, aby nechodil ako bezdomovec. Strasne ponici topanky,ale tieto ma dorazili, stali 26,50 € v obuve a po par obuti sa zacali parat.Strasne nieco. Urobim vsetko ako si mi poradila a dakujem, samozrejme potom napisem,ako som dopadla. Ale nech si ma nepraju ak mi to zamietnu.

maruschka
8. dec 2011

Pripájam sa s negatívnou skúsenosťou. Malej sme kúpili snehulky Baťa. Stáli nás 36,90 €..Kúpili sme jej ich minulý rok v decembri a tento rok ich mala asi 3 týždne na nohe, keď sa jej jednoducho roztrhla vrchná látková časť-v zhybe tam, kde sa noha zohýba, keď sa kráča..Skoro som odpadla, lebo som čakala naozaj kvalitu 😠 😠 😠 😠 😠 Poslali sme ich ako reklamáciu a prišlo nám vyjadrenie, že sme si to spôsobili my ostrým predmetom a že to je prerezané 😕 😕 😕 😕 Táto odpoveď ma nesmierne nahnevala, pretože sme boli práve v Tatrách na vychádzke, keď sa jej roztrhli a určite ich nikto nepáral a nerezal nožom. Keďže jej ich pravidelne čistím, tak by som videla, že sú niekde narezané, nie?!
Nech sa nikto nehnevá, ale u Baťu už asi nekúpime nič. Pri takomto prístupe určite nie. Ceny za obuv kúpenú u Baťu sú naozaj vysoké a keď pomaly každú reklamáciu zamietnu, tak už to riskovať nebudem... 🙄 🙄 🙄 🙄 Takže toľko naša skúsenosť s Baťa obuvou..

sisaha
8. dec 2011

@maruschka skus ich poziadat o posudok výrobcu...a este raz namietaj ich vysledky reklamacie..

eduardtomis
8. dec 2011

Záruka na spotrebný tovar je najmenej 24 mesiacov, ak predajca nestanoví dlhšiu lehotu.

Záručná doba sa vzťahuje aj na výrobky predávané vo výpredajoch, či so zľavou. Ak je však poskytnutá zľava kvôli určitej vade tovaru, túto vadu potom nie je možné reklamovať.

maruschka
8. dec 2011

@sisaha , ideme teda na to ešte raz-pôjdeme reklamovať.. Nahneval ma ten ich prístup a obvinenie.. 😖 Inak mne už sa tiež rozpadla podrážka po mesiaci nosenia - tiež topánky od Baťu, len som to vtedy nechala tak. Ale tieto snehule ma naozaj mrzia, lebo to nebolo za pár eur, je to dosť vysoká suma.. 😕 😕 Ďakujem.

sisaha
8. dec 2011

@maruschka nikdy to nenechaj tak...vzdy to treba reklamovat...a nenechat sa odradit..hrozit SOI, zverejnovanim na internete a podobne...ine asi nepomoze..

miroslava21
10. dec 2011

ahojte..ja sa tiež pripájam s negatívnou skúsenosťou s reklamáciou. kúpila som 2 ročnému synovi topánky u BAŤU za 16€ a po mesiaci sa odliepali a špice popukané. a to podotýkam že topánky nosil len do škôlky. samozrejme reklamáciu zamietli, že je to spôsobené detskou chôdzkou.ja mám normálne pocit, že reklamácie na detské topánky jednoducho radšej obijú na opotrebenie detskou chôdzou!! nie je možné aby človek podľa nich kupoval každý mesiac nové topánky.

sisaha
10. dec 2011

@miroslava21 a to je uz co za hlupy argument? a ake chodenie ma mat dieta? dospelacke? Je rozdiel odrana koža na špici a rozdiel popukany material a odlepene špice... a dalsia vec. detske topanky predsa maju nieco vydrzat. Alebo ich vyrabaju do vitríny???

Tu začni písať odpoveď...

Odošli