Zaplatený a nedodaný tovar

zuzanka0018
12. nov 2020

Poraďte mi ako postupovať. Objednali sme interiérové dvere, zaplatili sme celú sumu (3 000 eur, preto celú sumu, lebo sme mali so zľavou, je to známi). Dodacia lehota už dávno prešla. Teraz sa priznal, že musel zrušiť predajňu, dvere ani peniaze nemá...

janulka88
12. nov 2020

@zuzanka0018 mate nejaky doklad o zaplateni?

anjelicek26
12. nov 2020

Nech rozpreda veci s predajne a vy mu urcite splatkovy kalendar.. idealne nejaky, ktory bude vediet splacat. Ak sa on hodi do privatnej insolvencie - peniaze neuvidite nikdy.

zuzanka0018
autor
12. nov 2020

@janulka88 áno

janulka88
12. nov 2020

@zuzanka0018 na zaklade toho ziadajte vratenie penazi....vas sa netyka to ze je "znamy"

beata_ra
12. nov 2020

@zuzanka0018 tiez som sa chcela spytat, ci mate aspon nejaky doklad, no vidim, ze si napisala, ze mate. Vyskusaj na zaklade toho vymahat od neho peniaze aj ked verim, ze to je tazke ked to je este aj vas znami.

playwood
15. nov 2020

predajca má povinnosť dodať tovar do 30 dní. Ak tak neurobí je povinný vrátiť celú sumu. Odporúčam pozrieť si obchodný zákonník, ktorý tieto veci rieši. Pokiaľ je doklad tak to treba riešiť najskôr s úradom na ochranu spotrebiteľa. Tiež vedia poradiť.

zuzanka0018
autor
18. nov 2020

Posielali ste niekto aj odstupenie od zmluvy e-mailom? Stačí to? Pretože predajňa je zrušená a neviem na akú adresu by som to poslala