Zistia na úrade práce, že som študentka?

nikitikitaka
31. mar 2016

Ahojte môžte mi prosim poradiť.... Neviete nahodou niekto ci na úrade práce môžu okrem potvrdenia na vš zistiť či som študentka??? Veľmi pekne dakujem za odpoveď.....:*

loginexistuje
31. mar 2016

Ako denna studentka myslis tak jasne ze ano ved si tak vedena v zp a soc poist okrem toho ako dolozis ukoncenie studia a samozrejme podpisujes pravdivost tebou uvedenych udajov

nikitikitaka
autor
31. mar 2016

Myslim externe studium.... Lebo aj v zp som musela dokladat potvrdenie o studiu

maria1989
31. mar 2016

@nikitikitaka neviem, ale kedysi boli za štúdium popri upsvar tuším nejaké príplatky, v rámci aktivačných prác alebo také čosi, radšej si to zisti, možno dostaneš viac peňazí

nikitikitaka
autor
31. mar 2016

Skôr som len myslela že keď som nastúpila na vš či to treba zdokladovať alebo to úrad práce ma niekde v databáze..... Zp mám platenu tam potvrdenie mám ide iba čisto o urad práce či si to vie cez system nejak zistit.... Alebo napriklad ked sa rozhodnem studium ukončiť ci to hneď budú vediet alebo az ked im prinesieme potvrdenie o ukončení

maria1989
31. mar 2016

@nikitikitaka tieto veci celkom určite nemá upsvar v databáze.

nikitikitaka
autor
31. mar 2016

Čiže tam predsa musím odniesť to potvrdenie.... A ja som si myslela že teraz v dnesnej dobe je cez počítač všetko.... Ďakujem krasne za radu veľmi ste mi pomohli

maria1989
31. mar 2016

@nikitikitaka práveže sa nedá. teraz môj známy niečo na upsvare vybavoval... no koniec sveta. mali mu dať nejaký kurz, a musel doniesť asi z 5 úradov potvrdenia, že nemá žiadne podlžnosti. strašné čosi. fakt by to už mohla mať štátna správa poprepájané.

nikitikitaka
autor
31. mar 2016