Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Čo je dobré na popôrodnú malú potrebu?

nelinka1810
13. jún 2012

maminky mam dost slabe drziaky ale to mam z porodu, a chcem sa vas opytat ci ste uzivali niake tabletky alebo nieco podobne ale stale este kojim, tak ak mozete poradte mi prosiiiim!!!! 🙂 Dakujeeeeeem

aduskatt
13. jún 2012

neuzivam, vzdy pred kychnutim alebo zakaslanim si prekrizim nohy🙂 zatial mi to pomaha🙂

anjelicek26
13. jún 2012

Pokial vim, tak tekvicovy olej a predovsetkym CVICIT a posilovat panvove dno. To je fakt velmi dolezite a zacat sa da hned po sestonedeli.

http://www.menopauza.sk/start/data/cviky.pdf?la...

szdan
13. jún 2012

ja ti tiež môžem doporučiť najmä cviky na to určené. Keď som čakala malú, boli tieto cviky súčasťou profil. prípravy, ktorú som navštevovala a tie isté cviky som cvičila po šestonedelí. Ale občas musím tie nohy pri kýchaní prekrížiť aj tak 🙂

lucka1987
13. jún 2012

mne to samo preslo po cca 2 mesiacoch . tiez som si prekrizila nohy .. a aj v tehotenstve teda kazdy den po par opakovanich som stahovala panvove stavstvo.. / stiahnes, akoby si chcela udrzat moc, a uvilnis/ toto som v napr 20 opakovaniach robila kazdy den

amdeis
14. jún 2012

Vzdy nosim slipovu vlozku pre pripadne cvrknutie. Ked som chora tak riadnu vlozku pretoze neudrzim vobec, ked kycham ci kaslem. Kegelovymi cvikmi sa to dost zlepsuje, ale musi sa cvicit stale inak svalstvo opat ochabne. Ja to mam tak pouvolnovane, ze len plastika mocoveho mechura mi ostava. O ziadnych tabletkach na toto neviem. Leda tak acylpyrin medzi kolena ale to je antikoncepcia skor. 😀

xlucia
14. jún 2012

cvicit , cvicit a este raz cvicit cviky na panvove dno. tabletky na to neexistuju

Tu začni písať odpoveď...

Odošli