Neistota na vysokej škole
Zdravim, som totálne frustrovaná a zničená neviem úprimne ako ďalej pokračovať čo chcem od života čo by som chcela robiť a či ostať na vysokej alebo skúsiť ísť na iný odbor alebo sa vykašľať na vysokú. Mám totálny zmätok v hlave so Ride mi že ako som teraz začala chodiť na vysokú tak už vôbec neviem čo vlastne chcem do budúcna. Na strednej som mala jasné sny ciele a vedela som čo ma baví a napĺňa no bohužiaľ na nezobrali na môj odbor ktorý som pôvodne chcela študovať tak som sa potom hlásila na úplne inú školu a aj iný odbor a povedala som si že tomu dám šancu. Lenže teraz ako to študujem tak je to niečo čo mňa absolútne nebaví nezaujíma a nenapĺňa s keď vidím ostatných spolužiakov že každého baví aspoň jeden predmet hrozne ma to frustruje. A hlavne keď vidím ako sa darí spolužiačkam zo strednej ktoré šli na ich vysnívanú školu ako sa im darí ako cestujú a plnia si sny je mi smutno a zároveň závidím aj ked viem že to je nepekné a že je to zlá vlastnosť nemôžem si pomôcť. Za posledný rok mám pocit že je všetko nefér a že aj napriek tomu že som sa tak hrozne snažila som nedosiahla to čo som chcela a ostatní čo sa nesnažili to dostali. Neviem hrozne ma to tak odradilo že keď som sa nedostala na tu školu tak to asi ani nie je pre mňa a jednoducho mi to nie je súdené lenže ja fakt neviem, či zostať a študovať toto čo ma nebaví a je to pre mňa extrémne náročné, alebo skúšať hľadať iný odbor alebo kašľať na vysokú skúsiť sa zamestnať. Vôbec neviem je mi z toho fakt do plaču úprimne. Príde mi hlavne že popri škole mám toho teraz tak veľa že sa ani nemôžem sústrediť na to čo chcem vlastne od života čo chcem ďalej robiť .
@anonym_autor Ved chod na vysnívanú školu na buduci rok skusit znova.
@betulinka1 ale čo ak to nevde a zahodil tým pádom aj túto školu
@anonym_autor Je mi ľúto, že sa takto cítiš – je úplne v poriadku cítiť sa niekedy stratena.
Prestaň porovnávať svoju cestu s ostatnými – nie sú to preteky ani súťaž.