Zle odvedená práca čelustného ortopéda

kamatex
26. máj 2017
Ahojte dievčatá, prosím o radu ako mám postupovať. Dcéra v roku 2013 začala nosiť fixný strojček a nosí ho do teraz. Najprv bol založený na vrchné zuby a o rok aj na spodné. Ten dolný strojček jej zubárka zložila po 2 rokoch. Horný jej už niekoľko krát chcela sňať. ale ja som s tým nesúhlasila, keďže som videla že dvojky má stále krivo postavené, medzeru medzi jednotkami. Pôvodne mala dvojku na jednej strane vyrastenú hore a sklon zubov bol mierne dovnútra. Boli sme na konzultácii u ineho ortodonta a tam nám bolo povedané, že je tam množstvo chýb aj v spodnom zuboradí, kde je stolička sklonená dovnútra. Mám pocit, že má chrup horší ako keď sme tam prišli. Stálo to dosť peňazí, každá návšteva min,15-25 eur, za tie roky sa tam nazbierala pekná suma. Najprv čiastočne uhrádzala poisťovňa, ale teraz už má 18 a všetko platíme my. Chcem odísť čo najskôr, ale rada by som , aby mi vrátila tie peniaze, čo som jej zaplatila. Však dostala aj od poisťovne. V tej inej ambulancii mi bolo povedané že liečba by sa začala od začiatku a trvala by dáke 2-3 roky. Máte aj Vy nejakú takúto skúsenosť, viete mi poradiť?
dorottka
27. máj 2017
Zial, nevrati ti nic... v medicine nie su ziadne zaruky, ona ako ortodontistka sa 'pokusila' urobit napravu v oblasti, ktora sa nesprava vzdy podla predstav. Z casti je to pravda, nie kazdy zub sa vie pohnut, ako sa to naplanuje, pretoze je to 'ziva hmota' a s tym bude operovat aj ona, ked sa pokusite ziadat peniaze nazad. Kazdy clovek je individum s roznymi zubami a ich formovatelnostou, estetikou tvare a polohou celusti/sanky a kazdy lekar ma svoj postup na dosiahnutie finalneho stavu, ktory ale tiez nie je jednotny, par pravidiel sice je, ale vela je uz na osobnom uvazeni a predstav lekara. Nie je to fer, ale tak to uz chodi... 😞
sassannka
27. máj 2017
Poradila by som ihneď z ambulancie odísť, spraviť si presnú fotodokumentáciu, zhromaždiť všetky potvrdenia o zaplatení a neskôr zhromaždiť fotky aj potvrdenia u iného ortodontistu. S týmto materiálom by som išla pýtať nazad peniaze a obrátila by som sa aj na Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou. Škoda tých 4 rokov stratených, už mohla mať krásne zuby 😞
dorottka
27. máj 2017
Urcite treba napisat aj recenziu na lekar.pluska.sk - da sa aj anonymne a je to velka pomocka. Kym ludia nebudu aktivnejsi v pomenovavani fuserov, v zivote sa ich nezbavime. Dnes kazdy kazdeho googli, fuseri nech kludne skrachuju...
gelory
27. máj 2017
Mám takého tušáka, že ti peniaze nevráti. Mohla by si na ňu podať nejakú sťažnosť ale to jej iba spraví zlú reklamu a peniaze aj tak neuvidíš. Neviem či máte toľko peňazí aby ste sa s ňou mohli napríklad súdiť lebo to by bola asi jediná možnosť ale zaléží od toho ako to berieš. Ak sa dokážeš zmieriť s tým, že tie peniažky sa ti nevrátia tak na ňu teda popíš takto recenzie nech ľudia vedia a ono sa jej to vráti

Tu začni písať odpoveď...

Odošli