Je výroba darčekových košov v Poprade dobrý nápad?
Krásny deň prajem,
chcela by som sa Vás spýtať na Váš názor. Pracujem ako účtovníčka, avšak som čerstvo po škole. Účtovníctvo ma veľmi baví, ale mám rada robiť ručné práce. V poslednej dobe stále keď mal niekto narodeniny som vytvárala darčekové koše, či už so sladkosťami alebo s kozmetikou. Podľa toho, kto čo má rád. Mňa to tak neskutočne baví, a napadlo ma, že popri popri práci som by som vytvárala takéto košíky. Avšak príde mi to také, že veľa ľudí si vie teraz rôzne košíky objednať, kúpiť alebo hlavne spraviť sám. Chcem preto počuť Váš názor či si myslíte, žeby to malo aspoň len maličký úspech, alebo by ste sa do takého niečoho nepúšťali. Ja už od detstva som robila náramky ručné, rôzne z papiera venčeky na dvere. Ale samozrejme všetko len pre rodinu a hlavne pre potešenie mojich blízkych. A dlhšie mám nápad či do toho ísť alebo nie, žeby som začala robiť takéto rôzne košíky zatiaľ v Poprade.
Tak ma zaujímalo čo si o tom myslíte.
Vopred ďakujem za normálne odpovede
Vyskúšaj a uvidíš. No mne sa zdá že ručné práce v dnešnej dobe sú veľmi podceňované. Aj ja robievam všeličo možné, ale viacerí si radšej objednajú cez internet za pár eur z Číny, akoby zaplatili za handmade
Za mňa nie, podľa mňa by to nešlo. Stačí ísť na jeden nákup do potravín, košík si každý kúpi za pár € v Pepcu, Kik… a aj veci do koška si každý kúpi aké chce, aké vie, že obdarovaný má rád.
Zarábať tým určite nezarobíš ale pre radosť to môžeš predsa robiť 🙂
podľa mňa by si do toho musela dať nejakú pridanú hodnotu, ktorú si nie každý dokáže sám vytvoriť... inak nie
Len ako hobby, trh je presýtený lacnými produktmi. Za hand made málo ľudí aj zaplatí. Okrem toho veľa ľudí už smeruje k minimalizmus a podobne veci doma len zavadzaju.
Pochybujem, ze si tymto normalne zarobis, prilezitostne mozno, ale ked zratas naklady, tak hodinova mzda ti vyjde pod minimalnu mzdu...