Čo si myslíte o strave typu fruitarian?
Poznám jednu ženu ktorá na takej strave vychováva svoje deti.. skratka len ovocie zelenina oriešky.. to je vsetko čo jedia a poznajú tie jej deti
Čo si o tom myslite ?
Nestaci.
Ze by to malo byt trestne,seriozne.Tu by mal zasiahnut lekar a socialka.
No, asi im vypestuje nejaké tie intolerancie a tak - lepok, mlieko, etc... Ale však jej vec, jej zodpovednosť, na sociálku to asi nie je, tak neviem či sa tu dá úplne že niečo spraviť 🤷🤷🤷. Plus možno sa prihlási časom anémia alebo čo, nie som odborník na výživu, aby som to vedela zhodnotiť. Ak chceš seriózne pomôcť, informuj sa asi na sociálke.
strašné😨
Myslím si o tom to, čo o každej takejto extrémne reštriktívnej diéte a teda že to nie je ok, každá zložka potravy je dôležitá... akože každý nech sa stravuje ako to jemu vyhovuje, kým to nenúti iným, ale ťahať do toho deti určite nie je v poriadku a aj keď som za to nestarať sa do druhých, toto je podľa mňa na prešetrenie... nedostatok bielkovín, niektorých vitamínov a minerálov a naopak extrémne množstvo cukrov (aj keď z ovocia) je zarábanie na omnoho horšie problémy
Takáto matka je nebezpečna pre svoje vlastné deti a toto by malo byt trestné. Určite to robí v najlepšej viere ako sa o ne dobre stará, len je vyšinuta a neuvedomuje si následky, aké to bude mať pre jej deti.
urcite to nestaci, a uz vobec nie pre deti!
a to hovorim ako matka, co mala jeden cas dcery veganky /cca 1,5 roka/, ktore potom presli na vegetarianstvo. To je oproti tomu plnohodnotna vyziva aj so zivocisnymi bielkovinami.
a nie su aj v nejakej sekte?