icon

Aké máte koničky počas materskej?

evica17
27. dec 2021

Ake konicky mate na materskej ? Ucite sa nieco, vyrabate ? Hladam inspiracie

Strana
z2
hygienka
29. dec 2021

Ja mám pocit že nemám čas na nič, malý má rok a cez deň toho nenaspí a ráno vstáva pred 6, takže som rada, že žijem 🤣🙈 ale na narodky som chcela.iba peniaze, žiadne iné darčeky tak som si kúpila stroj na pečenie oplátok. Veľmi na to nemám čas, ale teraz pred vianocami som aspoň rodine upiekla sladké a tie syrové. Ešte chcem na Silvestra slané upiecť, ale či to stihnem🤷🤦‍♀️

miselar
29. dec 2021

@zoja1234 keď mala moja dva mesiace tak som nemala čas ale neskôr okolo pol roka som ju dala na deku a dala hračky a jasné ze nemôžem stráviť pri maľovaní hodiny ale väčšinou šok si maľovala večer keď spala .Teraz má dva roky konečne nekojim a maľujem po nociach 🤣.Cez deň sa to pri nej nedá ale zase cez deň sijem.Teda snažím sa šiť keď že som len začiatočník 🤣🤣🤣.No a to jej dám už pastelky a všeličo .síce je všade bordel ale tak ja si robím svoje a ona svoje .

synodontys
29. dec 2021

@evica17 ahoj, ja chodím každý voľný cas do fitka a s mužom vo voľnom čase renovujeme chalupu po babke 🙂

miselar
29. dec 2021

@evica17
@ailiba Ako píšem maľujem po nociach 🤣 okolo 22tej začnem a o polnoci idem hajan .Keby nemusím ráno vstať variť atď...kľudne maľujem do rána 🤣.Strašne ma to baví neskôr pridám foto pomaly to budem mať vymaľované

bubik6x
29. dec 2021

@evica17 upratovanie 🤣🤣🤣

daniela2303
29. dec 2021

@zoja1234 zaciatkty su take ale pridu dni kedy sa dieta aj same zahra, prip.ak sa sa tak vyuzit mamu/ svokru
Niekedy aj polhodinka pomoze 😉

daniela2303
29. dec 2021

@evica17 cvicim na orbitreku- je to pre mna makacka a odventilovanie zaroven + citam knihy v inom jazyku
Na ine cas nemam
Ak by bol tak viac sportujem a ucim sa iny cudzi jazyk...

roberta27
29. dec 2021

@evica17 ja pečiem torty, makrónky. Milujem to

zoja1234
29. dec 2021