icon

Tehotenstvo a dohoda o rozviazaní pp

lugkaemy
9. feb 2019

Ahojte, potrebovala by som radu. Pracujem ako administr. zamestnankyňa na trvalý PP od 09/2008. Keďže zamestnávateľ plánuje zrušiť našu pobočku, bojujem už dva roky s určitou nespokojnostou mojej nadriadenej. Každý rok dostávam upozornenia na neplnenia pracovných povinností. Moje odpovede a vyvracanie týchto skutočností neboli brané do úvahy. Zaslo to až tak ďaleko, že som doslova buzerovana za každú maličkosť. Nakolko som ostala tehotná a toto som zamestnávateľovi oznámila v polovici januára 2019, buzerovanie trosku dostalo na obrátkach a skončilo to tým, že nadriadena mi doniesla dohodu o skončení PP k 31.3.2019 s tým, že si to mam rozmyslieť. Uviedli mi tam, ze dostanem aj 5 násobok priemernej mesačnej mzdy ako odstupné. Nie sú spokojní s mojou prácou, nakoľko robím momentálne dosť chýb, som vo veľkom strese, riešim problémy okolo tehotenstva.
Prosím o radu, či podpísať túto dohodu alebo radšej nepodpísat, odísť na PN až do začiatku MD. Bolo mi povedané, že ak sa rozhodnem pracovať až do nástupu na MD, bude odo mňa očakávaná 100% práca a nasadenie. Co bude s dovolenkou? Pri podpísaní dohody by som skoro o celú dovolenku prišla nie? Mam zostatok starej dovolenky 3 dní a novú by som mala mat 25 dní. Budu mi dovolenku krátiť keď budem čerpať pnku? Vyplatia mi ju, keď sa budem chcieť vrátiť po rodičovskej dovolenke? Keďže zamestnávateľ mi zruší miesto, nebudem sa môcť už vrátiť a ani s tým nepočítam, budem mať stále nárok na trojmesacnu
vypoved( podľa dĺžky zamestnania)? Ako to prebehne potom?

veronice
9. feb 2019