Cítim sa byť stratená

21. júl 2021

Veľmi často mam depresie z toho ze sa “neviem nájsť”. Neviem čo očakávať od budúcnosti, neviem si ju ani len predstaviť a nie to ešte zariadiť. Vôbec neviem čo by som v živote chcela robiť, mam paniku či si nájdem dobrú prácu, často ma chytajú take stavy že si neverím že by som zvládla nejakú kancelársku prácu alebo lepšiu funkciu. Doteraz som robila len čašníčku rok a pol, to mi najskôr išlo super no potom, ako mi vymenili kolegyňu som mala pocit že už nie som taká dobrá ako predtým, nestíhala som, robila som chyby, ľudia ma znerzvoznavali atd. Prave preto som nadobudla pocit že v tej práci nie som dobrá, a keďže táto práca je jednoduchá, mam potom pocit že lepšiu prácu by som už nezvládla. Mam len 22 rokov, momentálne študujem VS, odbor som si nevybrala moc dobrý vzhľadom na to, že žijem na dedine, uplatnenie tu moc mat nebudem. Bojím sa o moju buducnost. Ako sa toho zbavít? Ako si nájsť dobrú prácu a ako vôbec zistiť čo je pre mna dobrá práca ? :(

ckocka
21. júl 2021

Mne sa práca čašníčky vobec jednoduchá nezdá.

h2
21. júl 2021

Čo študuješ? Baví Ťa to? Máš dobré študijné výsledky? Ja som síce čašníčku nerobila, ale nemyslím si, že je to jednoduchá práca. Snaž sa nájsť si počas štúdia brigádu v tom odbore, ktorý študuješ, budeš mať potom po skončení školy lepšie vyhliadky.

ivangeline
21. júl 2021

Zivot ta nauci.. Realita. Pride a bude. Zbytocne sa trapis. Studuj,nejaku brigadku si urcite najdes...a casom sa najdes sama...v nejakej praci s nejakym muzom.. mozno s rodinou a detmi.. Nevies,co ta caka za rohom. A tvoje obavy sa mi nezdaju relevantne..Popremyslaj,preco mas taku nizku mienku o sebe? Musis uz teraz pracovat? Ako to je doma? Nezabudaj robit aj to,co ta bavi.. ;)

kittykat22
21. júl 2021