Je môj priateľ mamin cecok?

anicka22222
24. sep 2015

Viem že to je na dlho, ale pomožte mi prosím.

Dobrý deň, ahojte. Prežívam jeden problém, s kt. sa neviem vysporiadať už dosť dlhý čas. Skúsim Vám čo najpodrobnejšie rozpísať všetko čo sa deje okolo nás, lebo ja si už neviem rady ☹
Mám 23 rokov, s priateľom som už takmer 4 roky. On má 28r. Študujem na VŠ, ostávajú mi ešte 3 roky. Od rodičov dostávam cca 200€/mes. na štúdium, jedlo a ostatné výdavky. On zarába ako robotník, poďla mojho názoru veľmi pekne na slovenský štandart... cca 900€/mes. Moj (náš) problém je v tom, že rozmýšlame nad spojením našich životov v budúcnosti- cca o 3 roky po ukončení mojho štúdia. Zatiaľ má bydlisko u svojej mami (2 posch. dom), otec mu pred 5r. zomrel, sestra býva u manžela. Ja mám po rodičoch 3izbový byt (oni sa odsťahovali do útulnej neďalekej dediny), nemám súrodencov. Obaja mame auto.
A teraz prichádza to slávne LENŽE...
Pred nejakým časom som často chodievala ku nim domov, som tam prespávala aj 2 noci (iba v priebehu prázdnin)- viem, znie to hlúpo že prázdniny a študentka a určite si myslíte že som mladá baba čo nevie čo zo sebou. No, bodaj by to tak bolo 😒 . Keď som bola u nich, pomáhala som v domácnosti ako sa len dalo, navarila som, upratala som... proste nemala som problém sa chytiť akejkoľvek roboty, a v podstate bolo to aj takou mojou vnútornou povinnosťou keď som tam už spala, jedla, sprchovala. Moja svokra je skvelá žena, pokým ju nechytí cirkus humberto. Zvrat nastal vtedy, keď som si začínala všímať tie nenápadné prejavy že som tam nazvyš.
Príklad: pri rozhovore, pri ktorom sa spýtala ako bolo na skúške a ja som začala odpovedala vznešene (lebo dopadla perfektne), zrazu zmenila tému jak keby nič. Úplná ignorácia a nezaujem o moju odpoved.