Mám 27 a stále som sama

esterka13
7. mar 2023

Ahojte , píšem tu už zo zúfalstva , mám 27 rokov a stále som sama , nefajcim, nepijem pracujem ako zdravotná sestra a jedine po čom túžim je rodina , mat milujúceho chlapa s ktorým budee vychovávať naše deti to je všetko čo chcem , samozrejme mala som vzťahy no nemám na nich šťastie ,ex partneri mali iné pohľady na život a po rodine nejak netúžili
Preto sa pytam , ja už neviem čo mám robiť ale mám depresie trapim sa kvôli tomu že mám 27 a stále sama , ani chlap ani deti 😔

ivangeline
7. mar 2023

Mno tak asi jednou z prvych otazok sa na rande pytat,ci hlada vazny vztah a v buducnosti si predstavuje rodinu s detmi? Ozaj nestracaj cas s takymi,kt na to este ani v 30tke nemyslia alebo mozno raz alebo proste nemaju jasno.. ked vies co chces,inac ako priamostou a selekciu to nenajdes. xD

eliska105
7. mar 2023

Napis mi som na tom podobne 🙂

araavdva
7. mar 2023

ja síce mam dceru a partner ziadny a tužba po dietati a rodine je neskutocna. Jeden by aj bol ale mam pocit že nevie čo chce alebo lepšie povedané vie to ale nevie to sklbiť dokopy. Takže ťa chápem aj keď ti neviem pomôcť.

vilma7
7. mar 2023

Ja mám kolegyňu, ktorá v takmer tvojom veku ešte ani vzťah nemala. Zas si mladá, netlač na pílu. Ale ani neseď doma a nečakaj, že princ zaklope na dvere.

athom
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
andrejkap123
8. mar 2023

@athom aky zmysel ma tento koment?

athom
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
athom
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
dominikamacakova
8. mar 2023

Do tridsiatky máš čas

eva8
8. mar 2023

@athom keby každý tak rozmýšľal, ľudstvo by vyhynulo

athom
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
petedea
8. mar 2023

@andrejkap123 Ked uz hovoris o zmysle, tak aky zmysel ma do tejto doby privadzat deti?
Alebo si snad babenky nedovidite, ani len po konce svojich nostekov a okrem tuzby vas nic ine nezaujima?

hopsadobrandejsa
8. mar 2023