Nechcem, aby moje dieťa malo priezvisko ako má svokra
Ahojte baby. Potrebujem poradiť. Mám naozaj zlú svokru. Snažila sa ma zabiť, keď vedela, že mám epipen na alergiu na bielkovinu kravského mlieka a uvarila potajme jedlo s mliekom a mňa skoro brala RZP ( ona mi vraj neverila, že som alergická, chichi ale teraz už vie). Stále mi robí zle. Na jej 50tke pred 40timi hosťami povedala, že ma nemá rada a na moje narodeniny/zásnuby mi podala ruku " Ja ťa do rodiny nechcem". Som Inžinierka, pracujem od 16tich, snažím sa a momentálne idem na doktorát. Neflákam sa, nikdy som nedrogovala a baví ma vzdelávať sa (odreagovanie a hobby), cvičím a aj keď sa o seba starám, papám všetko aj fastfood. (Nechápem prečo ma nemá rada). Budeme sa so snúbencom brať a ona nám to ničí (jedna z jej výplodov okrem toho, ze ona to chce všetko riešiť a nič moje sa jej nepáči, je aj to, že na odbierku mám prísť ja k jej synovi... nie on ku mne do bytu po nevestu... ale ja poňho s kapelou) . Ale čo mi vadí najviac je to, ze naše dieťa má mať priezvisko po nej. Ja to nechcem. Baby, ale fakt nechcem. Ona mi 3 roky robí zo života peklo a ďalší s jej priezviskom z ich rodiny sú hrozne zlí ľudia. Nás má každý rád ( z mojej strany rodiny), a preto by som chcela, aby naše dieťa/deti mali priezvisko po mne. Moj snúbenec si od jeho rodičov taktiež zažil peklo , ale z nejakého dôvodu má vzťah k ich priezvisku. Veľmi ho ľúbim, ale nechcem aby sa naše deti volali ako jeho rodina. Fakt mi veľmi ubližujú. Preto sa obraciam na vás. Myslíte si, že mi šibe? A mám na to kašľať? Alebo si mám stáť za svojím. A ak áno, ako ho presvedčiť?
@minenkak Lebo svokra a muž to budú očakávať a ak to tak nebude, tak to vzťah so svokrou ešte zhorší.