Riešenie konfliktov s otcom
Dobrý den, prišla som si pre radu ako sa.psychicky môžem obrániť, ked žiaľ mam pocit, ze každý výbušných muzov akceptujeme a pretečie sa im to.
Datujem to cca rok, ze doma sa necítim dobre kvôli rodinným vzťahom s otcom. Som študentka VŠ na Bc. Nie som na internáte dochádzam do blízkeho mesta.
No, od mala sa v rodine cítim ako čierna ovca. Mám svoje záujmy vďaka, ktorým mozem študovať a plnít si ambicie, ale začína ma psychicky deprat otec. Od mala ho vnímam, ze je vybusnejsi, ako dieta som mozno päťkrát dostala na zadok. Občas si pamätám, ze otec sa nasieral na najstaršiu a ta vtedy chodila bývať k priateľovi ked sa povadili a ako dieta si pamatam, že na nu chcel fyzixky vybehnúť. Teraz uz najstaršia ma malé dieta a chosi k nam na tyzden cca raz za dva mesiace. Ďalšia sestra sa zachvila ma odsťahovať, ale je v niecom prudkejsia povaha ako ja. V dobrom zmysle vie byt papulnata a otec si na ňu nikdy nedovolil. U mna vsak ako prechádzam terapiou prichádzam nato, ze od detstva su náznaky, ze by som sa.asi radšej narodila iným rodičom. Mama mam rada, pomôžem jej ak sa dá. Občas máme výmenu názorov ako každá mama a dcera.
Otec ma okolo 60. Stále pracuje, nenudí sa čo by mu liezlo na nervy. Na svoje konixly potrebujem priestor a samotu čo on nikdy nevedel akceptovať a lozi mi hocikedy do izby. So zámerom, ze pozerá ako to vyzerá v izbe, stale nieco popravuje, upravuje, neznášam ked ho mam za chrbtom.