Som stále sama

zuzka34
23. nov 2014

Ahojte, mam problem s manzelom, nikam spolu nechodime.. mame 2 deti. V sexuálnej oblasti nemáme problém. Ale nie som typ ktory potrebuje každý víkend vypadnuť niekam von.. mam pracu kde som medzi staršími v podstate nemam ziadne mladé kolegyne - kámošky. Presťahovali sme sa kde nemam ziadne kontakty, no vlastne 2 známe, ktoré moc času nemajú pretože robia na zmeny. V praci čo sa týka mladšieho kolektivu - o ničom a doma klasika deti,domacnost úlohy.. takže sa citim ako na samotke. Rozmýšľam nad druhou prácou, čo je asi problém, ( keďže jej moc neni akuratne na zmeny čoho som sa chcela vyvarovať) aby som sa dostala medzi ľudí.. je to niekedy na infarkt. No a štve ma manžel pretože to vie ale spolu nejdeme nikam. Pracuje ako živnostník je neustále v kontakte s ľudmi. Aj ked začal byť iniciatívnejší čo sa týka rodiny ale spoločne nerieši nič. Keď ho zavolá známy tak ide veľmi rád do baru aj do noci.. ale keď máme ísť niekam spoločne tak to nemá záujem som z toho dosť flustrovaná a strašne mi to vadí. Predsa aj ja sa potrebujem odreagovat...

moni244
23. nov 2014

@zuzka34 presne tento problém som mala aj ja, len akurát som na materskej, manžel nejavil záujem chodiť s nami na prechádzky, ihrisko, výlety, po nekonečných hádkach, prosbách, som sa na to vykašlala a robila som si program sama s malou, už som ho nevolala, neprosila, robila som si sama a vieš čo sa stalo pred 2 dňami? sám prišiel za mnou, že sa cíti odstrihnutý, že nikam spolu nechodíme a bla bla bla, čiže mu to trvalo 1,5 ale uvedomil sa a začali sme spolu chodiť všetci von, čiže sa mu nepros, urob si program sama, nejaký krúžok, cvičenie, alebo s deťmi nejaké aktivity

karin1811
23. nov 2014

@zuzka34 takúto situáciu dobre poznám... Ja chodím cvičiť. Odreaguješ sa a spravíš niečo pre seba 🙂

mikema
23. nov 2014

@zuzka34 vidim to ako moje predchodkyne. Najdi si nejake hoby, mozno tam najdes aj kamosky. C

lulua777
23. nov 2014