Poraďte darček mamine na narodeniny

2. okt 2022

Ahojte,potrebovala by som poradiť aký darček kúpiť mamine na narodeniny. Nie sú to žiadne okrúhle narodeniny,no chceli by sme ju potešiť nejakým zaujímavým darčekom a s bratom si už nevieme rady. Mamina skoro všetko má a preto by som si rada vypočula rady a nápady žien v jej veku. Čo by potešilo vás? Ak tu sú nejaké ženy z UK a vedeli by mi poradiť niečo špeciálne čo sa dá kúpiť v UK tak to by bolo úžasne,keďže s bratom obaja študujeme v UK a domov sa dostaneme tesne až pred jej narodeninami. Vopred ďakujem a ospravedlňujem sa za gramatické chyby 🙂

pribinak
2. okt 2022

Mamina má koľko rokov? 46? 57? 63?

autor
2. okt 2022

@pribinak mamina bude mať 52

boldo87
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
syslik81
2. okt 2022

vikendovy pobyt pre vas a mamu- kedze ste prec oceni ze moze byt s vami a uzit si to- spa masaze neake predstavenie,vylety .. to uz je na vas co ma rada ...

85miska
2. okt 2022

Moja mama sa rada o seba stará. Takže stále jej kupujeme poukážky. Napríklad pedikúra, manikúra, kozmetička. Ona si vyberie len výkon aký chce. Na Vianoce sme jej kúpili poukaz na kliniku estetickej medicíny. Ona tieto darčeky má rada. A kozmetiku jej nejakú prihodíme stále a dezert Tatiana ten je jej naj.

autor
2. okt 2022

@syslik81 @85miska ďakujem vám za rady, boli sme tak sústredený na hmotné darčeky, že nás vôbec nenapadlo nič zážitkové.

syslik81
2. okt 2022

tiez robim v uk a po pravde vsetko co je tu je aj doma... a co potrebuje si kupi .. okrem toho je vo veku ze uz ani nechce.. ale spolocne obedy a vylety ju vzdy najviac potesia... je to daleko viac... alebo ak ma rada fotenie(moja nie) tak neake spolocne rodinne fotky u profi fotogrfa

dada0902
2. okt 2022

Fotoknihu 🙂

mikadooo
2. okt 2022