Finančné vyrovnanie po rozchode

29. apr 2024

Ahojte, chcela by som poznať váš názor. S priateľom sme spolu 6 rokov a momentálne sme na pokraji rozchodu. Jedná sa o to, že sa mi "vyhráža", že zo mňa vytlčie peniaze súdnou cestou. Pre vysvetlenie - bývame spolu cca 5 rokov, v "prístavbe" (1 a pol izby a kúpeľňa) na pozemku jeho rodičov. Dom je ich, bez hypotéky, nikdy od nás nič nepýtali. Tento priestor sa predtým využíval ako úložisko rôznych vecí, priateľ to začal prerábať skôr ako sme sa dali dokopy.. jedná sa o to, že som mu viackrát navrhla, že budem prispievať nejakou sumou, napr na energie, ale vždy odmietol. Najprv podľa jeho slov kvôli tomu, že som bola ešte študentka. Keď som po vš nastúpila do práce zas odmietol, neriešila som už, predsa nakupujem potraviny, má k dispozícii moje auto, upratujem, na výletoch si platí každý sám, resp na striedačku atď. No a teraz keď sme prišli do štádia že už spolu nechceme byť mi začal vykrikovať, že kvôli mne utrpel finančnú ujmu a chce aby som mu vyplatila 250 euro za každý mesiac, čo sme spolu bývali, teda cca 15 000 €. Príde mi to úplne nereálne, že takú vec vôbec žiada, on bol ten, ktorý inicioval, aby som išla k nemu bývať, nebola som na to nikdy odkázaná ani nič podobné. Neviem, som z toho dosť znechutená, čo si o tom myslíte?

tttbb
29. apr 2024

Bludy. Co nema na papieri nema ako vyzadovat. Pokojne sa usmej, alebo si ho nevsimaj a ries si svoj zivot bez neho.

kaktusik007
29. apr 2024

toto si o tom myslim: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ale pokus na teba dal dobry, to sa mu musi nechat 👍

syslik81
29. apr 2024

no muzske ego nepozna hranice.. vyhrazat sa moze ale ani sud mu nepomoze... zbal sa a chod .. hlavne sa neotacaj a zabudni na tlka cim skor

syslik81
29. apr 2024

btw ty mu mozes povedat nech to spatne preplati potraviny upratovacie a sexualne sluzby pluys opotrebovanie auta

nikaeli
29. apr 2024

Buď v pohode. Iba ťa zastrašuje. Ale skúsiť to môže 😀 sudca mu to určite rád vysvetlí 🤦🏻‍♀️

januska12323
29. apr 2024