Ako vysvetliť štvorročnému dieťaťu, že prečo vyrastá bez otca?

25. aug 2021

Ahojte baby. Mam skoro 4 rocnu dceru. S byvalym sme sa rozisli skoro pred rokom. Stale ale byvame v jednom meste. On sa vsak planuje vratit na SK ( zijeme v zahranici). Neviem vsak ako jej to potom vysvetlim kedze sa s nim uz nebude stretavat. Mozno tak raz za rok ked pojdem na SK na dovolenku. Poradte prosim ako jej to vysvetlit aby jej to nebolo luto ked uvidi ze ide deti maju ockov. Dakujem

panelacikova
25. aug 2021

Normálne. tak, ako to bolo. čím viac budeš zahmlievať, tým horšie si do budúcna "zavaríš" u dcéry...

sapetka
25. aug 2021

Ou to netusim ale vela sil pri tom.🍀

ajka0207
25. aug 2021

Vysvetli jej to normálne, samozrejme s ohľadom na jej vzťah s otcom, či jej to bude ľúto alebo nie, neovplyvnis.

matovicova
25. aug 2021

Tých otázok ohľadne otca bude mnoho, poradila by som sa s odborníkom 🍀

deti95060810
25. aug 2021

povedať pravdu... len treba ju prispôsobiť malej detskej dušičke...

janinah
25. aug 2021

Prečo by sa nemali stretávať? Aspoň cez prázdniny?

autor
25. aug 2021

@janinah lebo budeme od seba 2000KM. A ja chodim na SK tak raz za rok. A on ked sa odstahuje tak uz sem chodit nebude vobec

janinah
25. aug 2021

2000 km je nič.ak chcem vidieť svoje dieťa.lietadla lietajú stále...ideš stresovať dieťa a pritom o otca prísť nemusí..ale to by obaja rodičia museli chcieť

autor
25. aug 2021

@janinah rozchod neprebrebehol v priatelskom duchu bohuzial. A otec sa rozhodol ze sem chodit nebude. Je to jeho rozhodnutie v ktorom mu nemozem branit

danieli
25. aug 2021

Ocko uz byva na Slovensku, my tu, je to daleko, ked bude moct pride ta pozriet alebo pojdeme pozriet my jeho, co viac? Vekom ako bude mala rast pridu dalsie otazky a odpovede opat prisposobis tak, aby im dokazala porozumiet, vecne jasne a pravdivo bez zbytocnych emocii, takto to jednoducho je

3tato
28. aug 2021