S akým závažím robíte doma bulharský drep?
Ahojte dievčatá, chcem sa vás spýtať, s akým závažím robíte bulharský drep? Ja som momentálne začiatočník začala som s 8kg, teraz cvičím s 10kg, cvičím doma, mám vestu, ktorú si môžem naložiť Max. 30 kg, neviem, čo sa tam aj dopracujem niekedy lebo ak tých 10 kg je pre mňa veľa, robím 4 série po 10 opakovaní. Zatiaľ. Ďakujem 🙂
Záleží či mám záťaž v jednej ruke alebo v oboch, či na chrbte tyč alebo jednoručky, stále iná váha. No ja cvičím do zlyhania, nie na počet sérii a opakovaní
@anonym_32712e no ja zlyhavam po 10 opakovaní 🤣
Záleží či mám záťaž v jednej ruke alebo v oboch, či na chrbte tyč alebo jednoručky, stále iná váha. No ja cvičím do zlyhania, nie na počet sérii a opakovaní
@anonym_32712e a keď máš v jednej ruke?
Ja mám doma 2x 4kg činky takže s nimi 😊
Ja mám doma 2x 4kg činky takže s nimi 😊
@len_nig tak sme na tom podobne, ja som nedávno zvýšila z 8 na 10kg
Ja stále čítam, cvičiť do zlyhania ale čo to znamená? A ešte obrazocka, tiež cvičím doma. A je lepšie urobiť viac sérii a menej cvikov ako autorka v jednej alebo napr 2x15? Čo je efektívnejsie?
@anonym_autor tak keď píšeš že si iba začala podľa mňa nie je silou mocou nutné zvyšovať váhu 😊 ja si zvyšujem až keď mi je cvičenie príliš ľahké
@len_nig no ja chcem zväčšiť objem čo najrýchlejšie, ale myslím, že pri 10kg ostanem dlhšie 🤣
Ja stále čítam, cvičiť do zlyhania ale čo to znamená? A ešte obrazocka, tiež cvičím doma. A je lepšie urobiť viac sérii a menej cvikov ako autorka v jednej alebo napr 2x15? Čo je efektívnejsie?
@anonym_268b74 ja to chápem tak, že svaly ti prestanú fungovať a trases sa ako ratlík, ale tak ja nebudem cvičiť nechcem aby na kleplo 🤣
Ale ja teda počítam série na každú nohu zvlášť, ale to asi každý pri bulharskom..
ja bulharský ani nerobím, mám oddrbané kolená ... takže bacha aj na to, raz to odíde a bude odídené ...