Ako naplánovať letné aktivity pre 9-ročnú doma?
Ahojte, potrebujem radu lebo ja nie som veľmi kreatívna, ale mam obavy ako zvládneme leto, takže musím si spraviť nejaký zoznam a bojový plán.. Mam 9 ročnú a ročného chlapca ktorý je v takom období ze len plače vkuse nespokojný, keď sa od neho co len postavím už hučí, všetko chce rozhadzovat pri ničom nevydrží a len behať chce....čiže spoločne hranie pre veľký vekový rozdiel zatiaľ nehrozí...a dcéra je veľmi spoločenská nerada sa hrá sama aj keď sem tam sa pohra, ale musím jej niečo vymyslieť lebo budem na nich každý deň doma sama až do večera, manžel bude v skúšobnej dobe čiže žiadna dovolenka nič, len na týždeň pôjde ku babke...inak by sedela celý deň pri telke a pozerala somariny a to nechcem...som šofér začiatočník čiže max kusok pôjdem s nimi niekam na ihrisko ale malý tam zatiaľ vydrzi tak 10 min a uz hučí...bývame od mesta 15min autom...ale na záhrade nemáme nič len burinu a pod ani plot nič keďže nemáme peniaze a sme pri hlavnej ceste...vonku sme dali len malé pieskovisko ale ani to malého nebaví a staršiu tiež nie...bazénik nemáme kam dat lebo terén je nerovný a ostrý tvrdý...tak ja neviem co vymyslieť :(...ďakujem za nejaké tipy..
neskúšala si nejaký tábor? Denné tábory sú celkom fajn. Ináč, ja som bazén dávala tak, že som dala palety( do roviny, podkladala som kadečo, aby to bolo v rovine), potom som na to dala dosky ( zo stavby ich ostalo dosť) a nakoniec starý koberec ( kúpila som na bazosi za pár eur) a staré deky, ab yto bolo mäkké pod bazénom. Kúpila som len ten 1,8 m, takže palety mali rozmer 2,4x2,4m. A dali sme vonku stan, deti milujú stanovačku. Nemáte tam aj nejakú spolužiačku, s ktorou by sa cez deň mohla hrať ( ja som dcére doviezla ráno kamošku a večer odviezla a potom recipročne išla ona k nej).
Na niektoré dni zavolať kamarátku
Kúpiť knižky, nové hry, vyrábať náramky a kúpiť malý bazen
Tak skzste teda ten teren upravit. Ta 9 rocna uz zvladne nieco urobit, treba ju zapojit.