Používame cookies. Viac informácií tu. OK
tosomja
7. aug 2019

Šunka ani zďaleka nie je mäso. Skôr nemyslela na hovädzie mäso? Co ti chyba?

zazvorka87
7. aug 2019

@janapeterjana
Co ti chyba konkretne, vela masa tiez neni zdrave.

snehulienka8
7. aug 2019

@janapeterjana ak ti chyba zelezo tak to je aj v sosovici a inych potravinach..vygoogli si..

nikpa
7. aug 2019

@janapeterjana nemyslím si že jesť mäso každý deň a ešte k tomu viackrát je zdravé. Zameraj sa aj na iné potraviny ktoré obsahujú to čo ti chýba, určite to neobsahuje len mäso

babi81
7. aug 2019

@janapeterjana nasa max 2x do tyzdna zje maso.vela masa nie je tiez zdrave, skus aj ryby a strukoviny.

77daniela77
7. aug 2019

@janapeterjana Ak ti chyba zelezo,tak je dobra aj pečeň napr. restovana.

carduelis
7. aug 2019

Nie celkom k téme, ale mne doktor pre malého ako zdroj železa odporučil strukoviny a obilniny, že tie majú viac železa. Z mäsa má človek akurát bielkoviny.

siska53
7. aug 2019

@janapeterjana a prečo len maso??? Skus si vzdy dat k masu aj nieco,kde je vitamín n C,plus cvikla, sušené marhule, kokos ci trstinova melasa su vybornym zdrojom zeleza.

Ja som teda maso takmer nejedla, obcas ma donutili par kuskov, ja som pescotarianka, maso mi nikdy nechutilo, napina ma z neho a teda nikdy som nemala problem so zelezom a ani moje deti..takze nie je vsetko o mase..

pralinka86
7. aug 2019

Asi sa zle vyjadrila a určite nejedz viac sunky a podobných spracovanych vyrobkov plných rychlosoli a bohvie čoho ešte.. hydina nie je len kuracina, treba striedať, morčacie, kacky, kraliky, takisto aj hovädzie... A hlavne nie stále kuracinu z bežných obchodov.. treba pridat strukoviny, vajicka, celozrnné idealne domace pečivo..
Ak mas cas, pani Horecka ma zaujimavy clanok, aj ked ona ma svojský štýl
https://horecka.sk/2017/10/co-zaujima-mamicky-a...

nelca84
7. aug 2019

@janapeterjana pochybujem, ze doktorka mala na mysli bravcovinu (a uz vobec nie udeniny), prepokladam, ze myslela zaradit viac hovadziny, co je omnoho hodnotnejsie a (aj chutnejsie) masko

eliska13
7. aug 2019

@janapeterjana si teda anemicka?môže to byť pôrodom....mäso je fajn odporúča sa hlavne hovädzie a kvalitné vývary s masom
kuracina plná antibiotik nie je nič moc, ale ak nemáš iné na vyber...

janapeterjana
autor
7. aug 2019

Ano, po porode som stale anemicka, zelezo beriem aj v tabletkach a doktorka sa vyjadrila, ze mam jest omnoho viacej masa, ked videla maleho vysledky. Snazim sa jest pestro, budem aj nadalej, dakujem kazdopadne za rady 🙂

veronikadomanova
7. aug 2019

@janapeterjana môžeš skúsiť trstinovu melasu, je super na železo a nemusíš sa prejedať mäsom keď ti nechutí toľké 🙂

katus226
7. aug 2019

Suhlas, jednoznacne trstinova melasa. Za lyzicku do vody som si davala v tehu. Vyhodou je, ze nesposobuje zapchu ako ine doplnky so zelezom. Vygoogli si, je fakt zdrava.

vroni
7. aug 2019

Ja som masozravec masozravy, ale na železo mi úplne najviac pomohol zihlavovy čaj...

ink
8. aug 2019

ahoj, ja len dodám, že málokto vie, že železo sa vstrebáva ak je prítomný súčasne aj vitamín C, takže zapíjať citronádou napríklad.

eliska13
8. aug 2019

@ink aj kyselinu listovú mi dala k železný obvodna
@janapeterjana

janapeterjana
autor
9. aug 2019

tak zienky, su to nizsie albuminy, nie zelezo...

Tu začni písať odpoveď...

Odošli

Nenašla si odpoveď na svoju otázku?Opýtaj sa vo fóre