Je normálne, že 9-mesačné dieťa nesedí a neplazí sa?
Dobry den, je normalne, ked 9.mes.dieta nesedi, neplazi? Vie sa pretocit, krutit na mieste. Starsi sedel v 7.mes., v 10.mes.chodil. A mladsia v 9.mes.nic.
@anonym_autor neviem ci je to teda normálne alebo nie. Moja si sadla 10m aj stvornzokovat tak začala. Ma oneskorený vývin. Chodili sme s ňou na fyzio.
Tak 9 mesačne dieťa by malo byt fakt akčnejšie
Asi by som ju dala pozrieť fyzioterapeutovi
Syn začal sedieť a chodiť po 4 keď mal 10,5 mesiaca. Teraz ma 18 mesiacov a sa nezastaví na sekundu. Netreba porovnávať, ale boli sme s ním u fyzio aby skonštatovala ci je nejaký problém alebo je iba pomalší
Každopádne by som išla na fyzioterapiu, vedia zhodnotiť, poradiť a budeš pokojnejšia.
Nesediet ešte áno ale plaziť by sa malo. Myslím že by ste mali zvážiť návštevu pediatra nech vás pošle na neurológiu, nejaké rehabilitácie možno ? Nie som doktorka ani odborník ale chodili sme prvý rok cvičiť a riešili rehabilitačné pobyty
@anonym_autor je to relativne ok, ale treba s dietatom cvicit. Takze navsteva fyzio. Cakat a pytat na MK ok nie je.
no neni to ok . Určite treba riešiť
Bola som taka ista .. nakoniec sa zacal plazit v 10 mesiacoch .. v 13 mesiacoch az stvornozkovat boli sme aj u fyzio a ta nas upokojila ze je to zdrave dieta len ma pomalsie tempo a napzaj do par tyzdnov dobehol vsetko …mozno len keby ste sa sli pre svoj pokoj ukazat.. lebo tu sa dočítate mozno aj zle scenare ako ja…
U nas to bolo u dvoch z troch detí a bolo to úplne ôk. Mali len svoj čas. Pohybovo sú zdatne
Už by som bola u fyzio. Pre svoj dobrý pocit. Ci to problém je alebo nie je, zhodnotí on.
Cvicime, u fyzio sme boli. Ale zmeny nevidim.
Cvicime, u fyzio sme boli. Ale zmeny nevidim.
@anonym_autor neskúšali ste napríklad baby plávanie? To je jedna z naj aktivít pre deti z pohľadu fyzio. Na internete sú rôzne videá na cviky na plazenie... Povedal vám aspoň fyzioterapeut, či ide o nejaký hypotonus alebo pod. alebo je dieťatko len lenivšie?