Nočné volanie trojročného chlapca maminy, ktorá zomrela

snufy
14. jún 2016

Ahojte,chcel by som vás poprosiť o radu.Pred troma mesiacmi mi umrela manželka.No syn ju každú noc volá a hľadá.Snazil som sa mu vysvetliť že mamka je v nebi a dáva na nás pozor. Nezabralo to. Malí ma 3 roky a ja neviem ako mu to ináč vysvetliť. Dcérka to pochopila len teraz ostala uzavretá.Dakujem za každú radu.

timea7
14. jún 2016

@snufy je mi úprimne ľúto, čo teraz prežívate, určite by som volila odbornú pomoc. Tvoje detičky nepoznáme, odborník poradí lepšie.

pribinak
14. jún 2016

Preco sa nejdes poradiť k detskej psychologicke?
V BA ma každá cast vlastne CPPP centrum/poradnu, kde psychológovia poskytuju sluzby zdarma

Synovi mamka chyba, je to normalne, ze ju hlada

snufy
autor
14. jún 2016

Problém je že malí odmieta sa o tom rozprávať,bol som u odborníka a nič iné nepovedal len že mu chýba a že ju ľúbi. A potom plač.doktor predpísal lieky a dodal že nato treba len čas.

timea7
14. jún 2016

@snufy dieťa potrebuje dlhodobú terapiu, k odborníkovi si musí vytvoriť vzťah, je len prirodzené, že nebude úplne cudziemu človeku všetko rozprávať, nemusí mu v jeho veku povedať vôbec nič, hľadaj iného, pýtaj sa známych, možno majú dobré skúsenosti s niekým.

chmurkaxy
14. jún 2016

@snufy je mi to naozaj ľúto. Sama mam trojročného synčeka a viem si predstaviť,ako by sa mu zmenil celý svet,keby ktokoľvek z nás odíde. Keby si skúsite zaviesť nejaký rituál? Večer zapáliť sviečku a povedať maminke,čo ste robili... Navliecť vankúš do jej trička a bude spať s malým. Dať mu nejaký náramok/šnúrku s maminkinou fotkou alebo niečím,aby vedel,že maminka je stále s ním.
V kníhkupectve je aj knižka Nebo nie je výmysel a je aj verzia pre deti. Čítala som tu dospelacku, keď mi zomrela babina. Skúste :( držím päste!

snufy
autor
14. jún 2016

Mám už jednu psychologicku nájdenu. Tak dúfam že to nebude ako naposledy. Len termín máme až budúci týždeň.A mňa zoziera zúfalstvo keď sa mi malí takto v noci trápi.