icon

Ako zvládnuť stres pred bakalárskymi štátnicami?

vendy1990
Včera o 08:26

Ahojte,
Viete mi dať rady z Vašich skúseností? O týždeň ma čakajú štátnice a veľmi sa ich bojím..
Jednak sa bojím že si vyberiem zlé otázky a nebudem vedieť odpovedať, a taktiež sa bojím aj možného okna zo stresu..
Študujem externe ale príprave a učeniu sa venujem už cca mesiac, no počas učenia a opakovania mám pocit že ma postupne opúšťajú vedomosti ktoré som načerpala predtým.
Mali ste podobné pocity aj vy a nakoniec ste na štátniciach vedeli?
Ďalší stres ktorý mám je, že idem prvá - to som absolútne nechcela a bojím sa, že práve preto je tu dôvod na vytiahnutie si tých horších otázok keďže budem vyberať spomedzi všetkých otázok…
Ďakujem za rady a tipy ako to zvládnuť!

anonym_d58df6
Včera o 08:30

to dáš, len dýchaj

demografka
Včera o 08:34

ano, cim sme sa viac ucili a blizili k terminu, tym som mala vacsi pocit, ze nic neviem 😀 je to normalne, stres posobi... neboj, bude to dobre a oni ta navedu... a poradie - ist prva je praveze super, necakas v strese na chodbe a nepozeras na spokojnych uz ukoncenych spoluziakov 😀 len klud, dychaj a bude to dobre
moja dcera ma bakalarske obhajoby dalsi tyzden, verim, ze to v pohode date 😉

januska12323
Včera o 08:47

@vendy1990 ku každej otázke sa nauč v bodoch najdôležitejšie veci, keď nebudeš vedieť na túto tému otoč ju na ktorú vieš, hlavne rozprávaj, čím dlhšie tým lepšie, menej sa budú pýtať. Držím palce, to zvládneš

lindous
Včera o 08:50