icon

Konverzácia v anglickom jazyku

21. júl 2023

Ahojte kocky. Po dlhych rokoch prace bez vyuzivania anglictiny by som sa surne potrebovala do par tyzdnov naucit konverzovat v anglictine na urovni B1. Sama sa do toho nedotlacim, nie som samouk. Mate nejake tipy kde najst niekoho, kto to robi online a nema prestrelene ceny, nakolko by som to potrebovala aj 2-3x tyzdenne.

ghelena
•
21. júl 2023

kúp si knihu konverzácie a uč sa sama, dá sa to zvládnuť ak už máš základy

vkatush
•
21. júl 2023

Neviem aké sú u teba prestrelené ceny, ale akurát ten týždeň mi vyskočila reklama na intenzívny online letný kurz angličtiny v Best jazykovke.
Tam to prezentujú, že väčšinou rozprávaš, aby si sa rozrozprávala.

ghelena
•
21. júl 2023

ak si z veľkého mesta, tak si pohľadaj niečo tam

vikusjk
•
21. júl 2023

Na take rozrozpravanie a este na urovni B1 ti uplne staci student VS napriklad, ktory s tebou pokeca a urcite si za taky privyrobok nevypyta nic strasne.
A este dost pomoze ked si budes pustat filmy v anglictine, kludnes so SK titulkami, aby si to aj pocula, aj videla preklad.

ghelena
•
21. júl 2023

ja som sa na SŠ učila 3 roky AJ a urobila som skúšky STANAG 1

ghelena
•
21. júl 2023

pomáhajú mi presne filmy v AJ s titulkami Netflix, keď sme mali.... alebo keď ešte nešli 911 v českom jazyku, tak som bola nedočkavá a pozerala v AJ

melanta
•
21. júl 2023

Dostávaš tu rady ako máš čítať, učiť sa sama, sledovať TV. No k aktívnej komunikácii ti to nepomôže. Stránka doucma.sk nájdi si online lektora za cenu, ktorá pre teba bude oka. Ak slovnú zásobu máš, gramatiku ovládaš a potrebuješ naozaj iba rozprávať, tak iná cesta nie je, ako zaplatiť si niekoho.

autor
•
21. júl 2023

@melanta dakujeeem krasne - taketo nieco presne som mala na mysli. Idem tam niekoho najst. Este raz dakujem.

ivangeline
•
21. júl 2023

Ja rada pokonverzujem zadarmo.

yoxinka
•
21. júl 2023

Choď na italki. Tam máš kooooopu učiteľov za úplne pohodové ceny. Máš to online, nikde nemusíš chodiť.