icon

Ako často sú prednášky a prax na medicíne?

sandri2009
5. feb 2025

Ahojte. Chcem sa opýtať, že ako často sa chodí na medicínu, keby študujem všeobecné lekárstvo ? Chodí sa od PO do PIA všetkých 6 ročníkov ? Vopred ďakujem za odpoveď a prosím, blbé komentáre si nechajte 😀. Ďakujem

thereisabear
5. feb 2025

Neporadím ale tak aspoň školu napíš.

larinka552
5. feb 2025

Ako casto sa chodi? Ved asi ako dostanes rozvrh nie? Ak mas stastie, piatok je volny. Ale spoliehat sa na to neda. Kazdy semester je rozvrh iny.
Tu mas aj nazorne rozvrhy. Minuta googlenia, nz 😉 (sorry za blby komentar 😅)
https://www.upjs.sk/lekarska-fakulta/studenti-l...

brrunetkaa
5. feb 2025

Poviem ti tajomstvo. Na stránkach školy sú aj rozvrhy…Google je super

rebi789
5. feb 2025

@sandri2009 Pozri si rozvrh na stránke fakulty o ktorú máš záujem

sisa_s
5. feb 2025

1.-3.podla rozvrhu, vacsinou po-pia a od rana do vecera pokojne..a 4.-6.vyuka v nemocnici na klinikach najma, tiez po-pia...vynimocne boli rozvrhy, ze bol 1 den volny v tyzdni, ale zase ostatne dni nasekane, takze nic moc

larena
5. feb 2025

Zalezi na ročníku..ja som skoro kazdy semester mala den volny a niektory semester som mala taký že o 11 som skoncila skoro kazdy den (ale začínali sme o 7:20) ale to bolo tusim prvy rok len..ale nikdy som nebola v skole alebo na praxi od skorého rana do vecera..ale tiez som nechodila na uplne vsetky prednášky..radsej som sa ucila doma to čo bolo prioritné😀

keksik83
5. feb 2025

@sandri2009 môj muž mal rozvrh vždy od pondelka do piatka, keď nebol v škole, učil sa na intráku či doma. nepoznal nijaký sviatok, piatok... on však skončil pred takmer 20-imi rokmi, kedy sa učilo učilo, informácie sa hľadali v knižnici a nič nebolo zadarmo. keďže pracujem v školstve a muž je momentálne jeden z top odborníkov-operatérov vo svojom odbore, viem, o čom hovorím.

lalu_sk111
6. feb 2025

@keksik83 len by som podotkla, že ani teraz nie je nič zadarmo. 😊

lalu_sk111
6. feb 2025