icon

Ísť na prednášku počas choroby?

17. okt 2025

Zdravím, študujem VŠ a ochorela som od dcéry, nič hrozné, ale mám slabosť a chytené dýchacie cesty. Na jednu stranu nechcem nikoho nakaziť, na druhu stranu nechcem vynechať prednášku, nakoľko máme za semester len 1 prednášku na daný predmet. Ako ste riešili vy choroby počas VŠ?

anjelicek26
17. okt 2025

Ved si daj rusko a zober do termosky caj, ja by som isla.

zmrzlinka2021
17. okt 2025

@anonym_autor

Ak by slo iba o tu jednu prednasku, dala by som si respirator a isla by som

nyusika
17. okt 2025

zeny, vazne sa toto pyta dospela osoba studujuca a VS ?

zmrzlinka2021
17. okt 2025
@nyusika

zeny, vazne sa toto pyta dospela osoba studujuca a VS ?

@nyusika
prosím ta, ber to ako "babsku diskusiu", nie intelektuálnu otázku. Pýta sa len na názory, lebo v momentalnej situacii je nerozhodná. Uplne bezna situacia u kazdeho cloveka.

anjelicek26
17. okt 2025

Inak co je to za VS, ze za semester len jedna prednaska z daneho predmetu😔

januska12323
17. okt 2025

Pokiaľ nemáš vysokú teplotu a nesmrkáš každú minútu môžeš normálne ísť. Prinajhoršom tam len budeš sedieť a poprosíš niekoho o poznámky.

diewcatqoo
17. okt 2025
@anjelicek26

Inak co je to za VS, ze za semester len jedna prednaska z daneho predmetu😔

@anjelicek26 pravdepodobne studuje externe a tam su prednasky casto v blokoch, to moze znamenat par hodin vkuse raz za semester.

nyusika
17. okt 2025
@diewcatqoo

@anjelicek26 pravdepodobne studuje externe a tam su prednasky casto v blokoch, to moze znamenat par hodin vkuse raz za semester.

@diewcatqoo
snad dokaze dospela osoba vyhodnotit svoj zdravotny stav a rozhodnut sa.
co jej pomozu anonymne komentare na nejakom modrom koniku ?
akoze "zrobim si anketu a podla vysledku sa zriadim?"

nie toto nepovazujem za beznu sitruaciu kazdeho cloveka.

diewcatqoo
17. okt 2025
@nyusika

@diewcatqoo
snad dokaze dospela osoba vyhodnotit svoj zdravotny stav a rozhodnut sa.