Učenie na vysokej škole. Ako nestratiť motiváciu?
ahojte, máte nejaké tipy vďaka čomu ste to nevzdali? Ja bohužiaľ nepatrím k prirodzene bystrým ľuďom ale viem si za knihy sadnúť a presedieť celé dni. Bolí to ale keď vidím že spolužiaci sa učia omnoho menej majú lepšie výsledky. Niekedy ked niečo opakujem alebo musím zápočet písať zasa prichádzam o motiváciu, hovorím si či na to vôbec mám… Škola ma ale veľmi baví študujem odbor ktorý by som nemenila, naozaj by som nechcela aby ma vyhodili. Potom vidím spolužiakov čo sú tam len tak lebo vedia že sa tým dá uživiť alebo to robia kvôli rodičom ale zvládajú učenie lepšie, darí sa im robiť všetko na prvýkrát. Pritom na zš aj sš som patrila k tým múdrejším, nikdy som sa neučila extra dlho. Stalo sa vám niekdy niečo podobné? Vie aj človek čo sa učí pomalšie (potrebuje si látku viackrát prejsť) zvládnuť vš?
V konečnom dôsledku nezáleží na tom, koľkokrát opakuješ skúšku ale či odpromuješ. Mimo to, nie každý kto povie, že sa neučí, sa naozaj neučí, takých v triede bolo 😅.
V konečnom dôsledku nezáleží na tom, koľkokrát opakuješ skúšku ale či odpromuješ. Mimo to, nie každý kto povie, že sa neučí, sa naozaj neučí, takých v triede bolo 😅.
@anonym_8da084 tak tak, u nas na VS vsetci hovorili ze sa neucili a ked som videl ako pocitali..., pisali poucky z knih od slova do slova ze im pomaly papier nestacil a dostavali Acka, Bcka tak som pochopil co je to neucenie ich. Len sa pekne uc, a druhych nepocuvaj a neporovnavaj sa s s nimi.
@anonym_autor tiež mi všetko vyfučí z hlavy… som z toho nešťastná, ale nevzdám sa. Idem si za svojim cieľom😀
Ešte mi napadlo, možno potrebuješ len iný štýl učenia, možno sedenie pri knihách nie je pre teba. Ja som si nahrávala učivo, dnes je to jednoduchšie AI stačí fotka a počúvala som nahrávky, lebo čítaním som si veľa nezapamätala, kamoška si zas zo všetkého kreslila infografíky,… 🙂 skús pohľadať rôzne štýly a vyskúšať.
skúšala si nejaké prípravky na pamäť?