icon

Aké máte skúsenosti na mall.sk??

avatar
ivanka1997
19. sep 2019

Ahojte chcem si objednať jeden kabát čo majú na mall oplatí sa mi to ? Môžem sa na všetko spoľahnúť? Ešte som odtiaľ neobjednavala len nakoľko ide o 90€ čo nieje malo preto sa potrebujem poradiť

avatar
klarissa25
19. sep 2019

Objednávame odtial často. Naposledy TV za 400e vždy prebehlo všetko ôk a tovar prispel

avatar
damiani
19. sep 2019

@ivanka1997 ahoj ja kupujem cez mall pravidelne, pokiaľ tovar nesedi dá sa vrátiť do 14 dní bez udania dovodu

avatar
floren
19. sep 2019

Ja dosť mizerne, včera mal prísť balík a nič. Na mail neodpísali

avatar
klarissa25
19. sep 2019

@damiani áno presne to som zabudla napísať. Raz som tak vracala vysávač... A nebol žiaden problém...

avatar
klarissa25
19. sep 2019

@floren si si zaplatila za doručenie? Mne sa teda zatiaľ nestalo žeby prišlo niečo neskôr...

avatar
damiani
19. sep 2019

@klarissa25 mne sa to teraz stalo ale prišiel mi mail a sa ospravedlnili lebo som mala viac veci a dala som si to poslať naraz a nestihli všetok tovar doručiť do toho dátumu ako bolo napísané

avatar
zdenkatv3
19. sep 2019

@ivanka1997 aj my sme teraz kupovali tv a vsetko prebehlo v poriadku, tovar bol u nas do dvoch dni, prisieil kvalitne zabaleny, neposkodeny 🙂

avatar
klejkaez
19. sep 2019

@ivanka1997 Vynikajúce skúsenosti iba👍

avatar
h_petra
19. sep 2019

My sme spravili objednavku pozostavajucu z troch poloziek. Poslali nam prve dve, kazdu zvlast a tretia nechodila tri tyzdne, pricom nam davno prisiel mail o tom, ze bola vyexpedovana. Tak zas reklamacia a celkovo ostara s tym. Mall.sk za mna nie.

avatar
3009
19. sep 2019

@ivanka1997 dá sa prevziať aj osobne na výdajných miestach. Pošta tiež OK.

avatar
guma6
19. sep 2019

Mne tiez prisla minule zasielka neskoro ale tiez sa ozvali, ze im to je luto a este som aj dostala 10€ kupon 😁 ale teda poslali mi jeden overal o cislo mensi pre malu 🤣 ale neriesila som to, kedze bol z vypredaja a postovne by ma vyslo drahsie 🙃

avatar
mpg
19. sep 2019

Ja som z tadiaľ už viackrát nakupovala hlavne počítač, tlačiarne, náplne do tlačiarni, USB kľúče, TV a vždy došlo v poriadku, raz trochu meškalo, lebo mi prišiel e-mail, že už bolo expedované tak som reklamovala a zistili, že prepravná spoločnosť mala nejaký problém,
od nich to odišlo. Oblečenie od nich nekupujem, nato mám iné stránky.

avatar
lenicka1121
19. sep 2019

@ivanka1997 aj dobre aj zle skusenosti. Posledne prisiel tovar veľmi rýchlo na určene vydajne Mall vydajne miesto. Objednávka predtym problémy, tyzden som nevedela co sa deje, z ich strany ani obraz ani zvuk. Nie je na nich na stránke ziadny kontakt, iba ten ich kontaktný formulár na ktorý často ani odpoveď nepride

avatar
h2
19. sep 2019

@ivanka1997 Ja som od nich nakupovala už viackrát a nikdy nebol problém. Je to veľmi veľký internetový obchod, určite sa nájdu aj ľudia, ktorí spokojní neboli, ale to máš tak všade. Musíš sa rozhodnúť, ale podľa mňa sa nemáš čoho báť.

avatar
norikaro
19. sep 2019

@ivanka1997 oblecenie neviem, ale akoze iny tovar vzdy prisiel v poriadku 🙂 myslim, ze oni si nemozu dovolit nejaky faily 🙂

avatar
ikonica
19. sep 2019

Bundu som si dala poslat na ich vydajne miesto, tam som si ju v kabinke vyskusala a ked nesedela, mohla som ju hned vratit... Objednavala som z mall viackrat a ziadny problem..

avatar
mariah0307
19. sep 2019

Ja len dobre... Obj som spotrebiče, elektroniku

avatar
etnatn
19. sep 2019

@lenicka1121 to je lož, na webe mall.sk je uvedený telefonický kontakt, zrovna tento týždeň som ho aj využila

avatar
lenicka1121
19. sep 2019

@etnatn vážne? Ja som objednávala pred 2 týždňami a veru ziadny telefonicky kontakt som na stránke vtedy nenasla, iba ten ich kontaktný formulár

avatar
lenicka1121
19. sep 2019

@etnatn prepac ale skutocne som tam ziadne číslo nevidela. Chcela som tam zavolať vtedy ...Keď som klikla na kontakty zobrazilo mi iba ich formuláre co chcete urobiť...S čím Vám môžu pomôcť, žiaľ číslo som tam nevidela ani mail kontakt iba tie ich kontaktné formuláre

avatar
sense
19. sep 2019

Raz sim.objednala podsedak.a prisiel iny ako.bol objednany... kedze som.ho.potrebovala a po informacii ako sa dopravovat k tomu co som.chcela som sa radsej na to vykaslala a nechala ten co poslali...

avatar
etnatn
19. sep 2019

@lenicka1121 nalavo naspodu uvodnej stranky...

avatar
lenicka1121
19. sep 2019

@etnatn dakujem

avatar
floren
20. sep 2019

@klarissa25 áno, aj dovolenku som si kvôli tomu vzala, aby som to vedela prebrať

avatar
h2
20. sep 2019

@floren To vážne si si zobrala dovolenku kvôli kuriérovi? A nemôžeš si to nechať poslať do práce? Alebo na vašu poštu, kde si to vyzdvihneš, kedy Ti to vyhovuje? Ja si všetko nechávam poslať do práce, ale chápem, že asi nie každý má tú možnosť.

avatar
floren
20. sep 2019

@h2 nie, nemôžem a postu máme momentálne zavretu, lebo budova má zlú statiku a musia ju presťahovať 😥

avatar
ankusik
20. sep 2019

@ivanka1997 ja si objednavam z mall casto, ale stale si davam dorucit na predajnu a pri drahsej polozke by som mozno zadala platbu na predajnom mieste (resp. na odbernych miestach, je ich celkom dost) 🙂 je to asi 1,50€ (?) navyse, ale ak nebudes spokojna, rovno to tam nechas a mas pokoj. Tusim 5 dni po doruceni na predajnu si to vies vyzdvihnut.

avatar
nei
6. mar 2025

Chcel by som sa podeliť o svoju nedávnu skúsenosť s nákupom prostredníctvom e-shopu Mall.sk.

Objednávku som vytvoril s očakávaním, že bude doručená v lehote, ktorú som mal potvrdenú aj v emailovej komunikácii (7.3.2025 - 11.3.2025). Po niekoľkých dňoch som sa rozhodol preveriť stav objednávky, keďže som nevidel žiadny posun v sledovaní zásielky.

Po kontaktovaní zákazníckej podpory mi bolo najskôr oznámené, že moja objednávka bude expedovaná v najbližších dňoch a doručenie prebehne podľa plánovaného harmonogramu. Neskôr som však obdržal ďalší email, kde mi bolo vysvetlené, že sa vyskytla "technická chyba" medzi e-shopom a dodávateľom, a preto vraj evidujú množstvo objednávok, o ktorých nevedeli. Bolo mi ponúknuté, že môžem buď čakať, alebo objednávku stornovať.

Celkovo ma táto situácia sklamala, pretože komunikácia bola rozporuplná a zavádzajúca. Na jednej strane mi tvrdili, že objednávka bude čoskoro expedovaná, a na druhej strane priznali, že systémová chyba im bránila vôbec sledovať stav objednávok.

Nakoniec som sa rozhodol objednávku stornovať, keďže som stratil dôveru v schopnosť e-shopu zabezpečiť včasné doručenie.

Táto skúsenosť ma presvedčila, aby som bol pri budúcich nákupoch opatrnejší a dôkladne zvážil, či opäť využijem služby Mall.sk. Verím, že podobné situácie sú pre spoločnosť cennou spätnou väzbou a dúfam, že podniknú kroky na zlepšenie svojich procesov.

avatar
klejkaez
6. mar 2025

@nei https://regiony.zoznam.sk/aktualne-jeden-z-najv...
To môže byť dôvod. Mall končí