Akné - môj dlhodobý boj

lucikc20
27. jan 2019

Ahojte baby
Mám 20 rokov, dieťa nemám a ani neplánujem a ešte študujem.
Od 15. roku mám problémy s akné. Chodila som po lekároch, vyskúšala vela liekov, produktov. Ked som mala 16, doktorka mi predpísala isotretinoin, tabletky také isté ako roacutane len pod iným názvom. Pol roka som ich brala, a v 17 som konečne mohla chodiť vonku bez makeupu a cítila som sa neskutočne šťastná ... Ale to štastie netralo večne ... Už asi rok a pol sa mi akné vrátilo, nie však v takej silnej a rozsiahlej forme ako vtedy, ale vrátilo... Niekedy to bolo super, inokedy tak zle, že som doma plakala a nevedela som čo mám robiť... samozrejme som zašla zase za kožnou, ale tá mi dala len krémiky a gély, ktoré ten problém nevyrišili dlhodobo. Teraz mám 20, a mám pocit že je to čím ďalej tým horšie a som odhodlaná tento problém vyriešiť. Už nechcem vstávať s 4 novými vyrážkami na tvári, už nechcem tráviť pred zrkadlom polku dňa, už sa nechcem trápiť a hanbiť. V najbližších dňoch chcem navštíviť kožnú a teraz potrebuje poradiť ... ako dosiahnem to aby ma zase neodbila z nejakým trápnym krémom ? Ja som ochotná opať začal liečbu isotretinoinom, proste chcem skúsiť hocičo ... aj antikoncepciu. Viete mi niektorá poradiť čo pomohlo vám, hlavne ak ste už mali liečbu roacutanom alebo isotretinoinom a akné sa vám vrátilo? Máte s antikoncepciou na akné dobré skúsenosti? Čo mi odporúčate ? Ďakujem všetkým veľmi pekne a pekný zvyšok dňa. 🙂

ada510
27. jan 2019

Tiez mi nikto nevedel pomoct lezala som pravidelne aj mesiac na koznom nakoniec mama suhlasila aby mi nasadili antikoncepciu tu som brala od 15 najprv Diane 35 cca mesiac a bol pokoj krasna plet vlasy super tuto som mala asi rok potom som mala taku lahsiu a potom Maitalon az doteraz...takze za mna dobre kedze mam aj nisiu hladinu a tie hormony mi chybali...

ada510
27. jan 2019