Ako vnímate zmeny nákupu na profesionáloch?

petrakoles
30. apr 2013

Otváram tuto diskusiu, čo si myslíte o sposobe predaja na profesionáloch? páči sa vám, resp. ste spokojní s priebehom ako sa tu nakupuje? Uvítali ste zmeny, že nakupujeme iba viac menej značkové veci pre deti alebo vám chýbaju predošlí "neznačkoví"-"podomoví" predajcovia?

mrnousjana
30. apr 2013

nemyslím, že tu ide o tzv. neznačkových predajcov, ale hlavne o to aby sa dal tovar reklamovať a poväčšine to odmietali. Tovar ak ti poslali vždy písali, že nezodpovedajú za to, za hento a to bol problém...

petrakoles
autor
1. máj 2013

@mrnousjana to je naozaj individuálne, nedá sa k reklamácii prinutiť

mrnousjana
1. máj 2013

@petrakoles ale podľa zákona môžeš vec vrátiť bez udania dôvodu do 7 dní, iný druh reklamácie (samozrejme musí byť na to dôvod nie hocičo, že sa mi nepáči ...) je že do 30 dní ti ju musia vybaviť a ked nestihnú musia vrátiť peniaze a to je problém - im trvá len poslanie balíka spať cca 30 dní a oni nechcú vrátiť peniaze za nič nechcú zodpovedať a takto sa podnikať nedá sú pravidlá stanovené pre kupujúceho aj pre predávajúceho, zväčša v podmienkach mali, že spať neberú, nezodpovedajú, nereklamujú a iné ... 😉

petrakoles
autor
1. máj 2013

ok, ja taku skusenosť nemám, no može byť. len ma to tak zaujíma, lebo mna osobne mrzí, že tam boli mamičky čo všeličo doma vyrobili a dnes sa k tomu človek nevie dostať. Preto som otvorila tuto diskusiu.