Čo robiť, keď tlačiareň z bazáru nefunguje?
Je tu nejaky odbornik na tlačiarne? Kupila som na Alze tlačiaren, ktoru mal nejaky pan, poslali mi dobropis.Je nova, pekna, len ujo sa prihlasil do HP konta a neodhlasil, mňa teraz kompletne tlačiaren odmieta zaregistrovať, netlači, nekopiruje, odmieta tlačit.Ked to zanesiem spat do Alzy, asi to nevezmu, bol tam bazar písaný. Iba som nečakala, že mi pošlu nefunkčny produkt v hodnote 80eur..Čo mam teraz robiť?
To bolo posledny krat, že som niečo z 2.ruky kupovala.Nikdy! Ani keď ma budú rezať
skus napisat aj presne model, takto ti tazko niekto normalne odpovie (teda myslim ako to opravit).
To je Laser Jet MFP M234dwe
A dufam, že ju ujko neposlal späť pokazenú, lebo to znamena, že oni to neskontrolovali, len poslali späť do predaja, sice za zníženú cenu, ale je mi na dve veci
lahsie ako to opisovat si mrkni rovno na videu - tymto ju resetnes do zakladu aby sa znovu mohla pripojit:
https://www.youtube.com/watch?v=8L5um78rN5Ua este doplnim, ze pokial ju chces uplne dostat do vyrobnych nastaveni, tak po vyssie uvedenom resete, kedy ti uz bude plne reagovat na siet, mozes ju este resetnut do vyrobnych nastaveni dalsim procesom (ale urob iba ak to este stale nefunguje ako ma):
Ja som tak kúpila cez alzu vysávač, nevšimla som si , že je tam napísané používaný, vzali mi ho bez problémov späť
Vrat do alzy, pripadne reklamuj, ze nie je resetnuta, ak to nevies sama spravit
@mk1111111111 podla videi ktore som uviedol to zvladne aj mentalne postihnuty jedinec si myslim, naozaj je to maximalne jednoduche.
Však ty ju môžeš tiež vrátiť
Na alze aj ked je bazár vies vratili do 14 dni mozno aj viac.
stary to dobabral celé..nejde to ani po zresetovaní. fakt radost kupovat šmejdy za stovku
ale inak diky
@egonsk diky
zajtra to idem vrátiť 😾
tak to ma mrzi, nuz vela zdaru pri vrateni prajem.
Moja mama mala podobnu skusenost s el. tlakovym hrncom, ten som ale nastastie opravil a usetril stresy a peniaze za zasielanie spet...
@egonsk vieš čo, za tych 50eur mi to nestálo.Ale človek nepredpoklada, že obchodník kecá.
Všimla som si, že majú veĺké reči a sĺuby, ale či to aj dodržiavajú, je diskutabilné..Napr.že každa vec je skontrolovaná a to asi ťažko
myslim, ze kontroluju iba vonkajsie poskodenie a pocet casti (manual, kable, stroj), silno pochybujem, zeby kontrolovali aj funkcnost, lebo rovnako aj ten tlak.hrniec by nemohli oznacit ako dobry, ked mal prepaleny kablik ku spirale.

Čo im zavolať a opýtať sa? Resp skus resetovat ale asi ani to nepôjde