Converse - platba

angel28
10. aug 2022

Pekný večer, mám jednu otázočku, objednával niekto z Vás už z webu https://www.conversebratislava.sk/ ? Objednala som tenisky, platbu kartou som zrealizovala, ale stále mi zobrazuje, že platba nebola zrealizovaná, no z účtu mi strhlo. Nemajú tam žiadne údaje, ani mobil. Skôr som to nespozorovala, stránka nevyzerala zle. Ďakujem za odpoveď.

bela30
10. aug 2022

@angel28 Je to podvod ako vysity, pozerala si si tu stranku podrobne? Pozri tuto: je to to iste https://www.guessslovenskosk.sk/

petamich
10. aug 2022

stranka vyzera zle - to su predsa zakladne red flags, ked je stranka a texty na nej zle prelozene, nie su tam ziadne identifikacne a kontaktne udaje spolocnosti atd. zial nechala si sa oklamat

baboobchod
10. aug 2022

Podľa pravidiel VISA/MasterCard sú platby kartou chránené, treba ísť do svojej banky a požiadať o tzv. chargeback. Vytlač si všetko čo k tomu máš, printcreeny tovaru, emaily čo ti k tomu prišli (napr. Potvrdenia objednavky atd.). Spíšu s tebou tlačivo a prešetria to. Je možné, že platba ti bude vrátená z dôvodu nedodania tovaru.

angel28
autor
10. aug 2022

@baboobchod Ďakujem za info. Budem to riešiť zajtra, snáď sa dopátram k niečomu. Po potvrdení platby mi nabehlo cez token že LMSOCIALMARKETING a je tam číslo na Čechy.

angel28
autor
10. aug 2022

@petamich No robila som to rýchlo, firmu som si nepreklepla.

tinkavvv
10. aug 2022

@angel28 to ze ti platba nepresla by ma trapilo menej ako to, ze udaje z karty uz maju. Zajtra zavolaj do banky a ja by som asi dala zablokovat kartu pre pripadne zneuzitie udajov.

liz_lemon
10. aug 2022

@angel28 radsej sa najprv vopred spytaj, a az potom nakupuj, v banke ti to vybavia, ale rataj aj s poplatkom

husll
7. sep 2022

@angel28
@liz_lemon
@tinkavvv
@baboobchod
@petamich
@bela30 dobry den, poradte mi co mam robit po zaplateni 100 eur

liz_lemon
7. sep 2022

@husll ak si platila kartou, tak chod do banky a zadaj reklamaciu na nedodany tovar

angel28
autor
3. nov 2022

@liz_lemon Žiadny poplatok tam nebol. Až dnes mi prišla platba na účet v plnej výške. 👌

liz_lemon
3. nov 2022

@angel28 zalezi od banky, bud rada

angel28
autor
3. nov 2022

@liz_lemon áno som. Toto bola ČSOB.

kittina88
17. jan 2023

Ahojte, ja som objednala zo stránky guessslovenskosk.sk jednu tašku. Odišli mi 65€, po 2 týždňoch som dostala pánsku peňaženku z Činy, na čo som ešte musela platiť 3,65€. Tak že som dostal niečo, už nemôžem reklamovať v banke že ?

kittina88
17. jan 2023

@angel28 chcem sa opýtať že od objednania zo stránky kedy si išla do banky? Po 2 týždňoch môžem ešte reklamovať ?

angel28
autor
17. jan 2023

@kittina88 ja som sa mailom hneď ozvala, ale reklamáciu mohli začať až po 30 dňoch, ak zásielka dovtedy nebude doručená, čo je zrejmé už na začiatku, že nebude. Ale Tebe bol tovar doručený, takže ho musíš vrátiť podľa ich obchodných podmienok, ak také existujú...

kittina88
17. jan 2023

@angel28 asi do Číny nepošlem, už nechcem platiť viac 😞 okrem poplatkov pre banky. Zajtra sa skúsim informovať v mojom banka, možno že niečo môžu robiť, alebo ak nie bolo to poučenie ☹️ ďakujem za pomoc

kittina88
18. jan 2023

@angel28 ahoj,
Predstav si, v banke sa opýtali že prečo neidem na políciu, lebo oni nemaju s tým spoločne nič. Môžu mi písať reklamáciu, ale potom iba ja budem doplatiť sumu konania a to minimalne 16€ alebo viac. 😡😤
Hrozné, veď som čítala na ich stránke že majú chargeback a práve na to keď nedostanem ten tovar čo som objednala 😕 Ale už kašlem na to 😏

liz_lemon
18. jan 2023

@kittina88 to ktora banka?

kittina88
18. jan 2023

@liz_lemon poštová banka

angel28
autor
19. jan 2023

@kittina88 to je riadna sprostosť. Ako si banka môže dovoliť povedať takú kravinu. Chcú sa zbaviť zodpovednosti, aby nič nemuseli robiť. Záleží od služieb banky. ČSOB na nesklamala.