Externé doktorandské štúdium

lienka361
6. apr 2018

Ahojte, neviete mi niekto povedať ako prebieha doktorandské štúdium v externej podobe. Dá sa to zvládnuť aj popri práci? Ďakujem

lenkakravcova
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
ellca123
6. apr 2018

za externe studium sa zväčša plati 600 eur za semester teda 1 200 eur rocne

emikyana
6. apr 2018

Ahoj, studovala som externe doktorat a poviem, ze uz by som sa na to nedala. Zavisi samozrejme aj na skole. Ja som bola na technike. Musela som o rok predlzovat lebo som nestihala s dizertackou. Dala som to nakonie ale bola to riadna makacka.a nebolo to ani lacne, rok stal 1100 eur a v mojom pripade este kopec penazi na cestovne do skoly a na konzultacky s dizertackou. Ja uz by som do toho 2x nesla.

vienala
6. apr 2018

@lienka361 ja so prvy rok bola interne na doktorandskom studiu - ucila som na Vs ako interny doktorand a aj som pracovala na plny uvazok v jednej firme. Mala som stastie, ze som ucila dekanov predmet, tak privrel oci nad tym, ze som bola v skole len v nevyhnutnych pripadoch - ked som ucila, skusala, ked boli zasadnutia katedry a konferencie. Ucila so len pred pracou v tej druhej firme, alebo po praci- mala som dobre urobeny rozvrh. V praci som mala super sefa, ktory toleroval moju skolu. Dnes uz by asi nebolo mozne sklbit internu doktoranturu s pracou
Po roku som presla na externe studium a normalne som pracovala, do skoly som dochadzala do Ba. Koncila som uz ako zamestnana matka s dietatom. Takze - ano da sa to. Ja som to vsak uz dostudovala pred 10 rokmi.
Inak, vela zavisi od skoly, narocnosti studia. Prvy rok sme mali aj prednasky, ale toho nebolo vela a skusky . Druhy rok sme uz mali len skusky, tusim. A potom som musela spravit dizertacnu skusku a po nej tusim do troch rokov obhajit dizertacnu pracu. Takze som uz iba robila vyskum, studovala si veci k praci doma a do skoly som uz chodila len na konzultacie.