• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Facebook. Čo všetko sa dá na ňom robiť?

9. januára 2017 
Ahojte maminky, tak mi napadlo otvoriť túto tému, keďže si myslím, že mnohé z vás fičíte aj tam...Ja som tam začiatočník a celkom rada by som uvítala nejaké rady, skúsenosti a názory čo zaujímavé ste tam objavili, čo všetko sa tam dá robiť okrem tých základných možností - ako sú trebárs kontakty s priateľmi a pod., ktoré človek objaví ako prvé... :slight_smile: :dizzy_face:
24. sep 2008 o 15:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ivush...ja som stara facebookacka...ale toho je tam tak vela na objavovanie....si musis prejst sama...invitovat new friendov a sama dojdes co vsetko sa da s nimi robit :wink:
24. sep 2008 o 15:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ivush - dobra temicka, ja som tam hlavne nasla znamych, ktorych som naposledy videla pred asi 10 rokmi :grinning:, tam je toho vela, aplikacie, hry, videa, foto, mozes si ty vytvorit albumy...
24. sep 2008 o 15:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ja ho zatial pouzivam na albumy, ale tiez som tam nasla par znamych, o ktorych som davnejsie nepocula. :slight_smile:
24. sep 2008 o 15:51  •  2 deti  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte,aj ja som tam asi mesiac,tiež len kôli pár známym,ale pár som ich tam už našla,čo som dlho nevidela,a niekedy som z toho mimo,všeličo mi tam chodí,vidím že je tam toho strášne vela na objavovanie,ale kedže anglicky moc neviem je mi to na dve veci :angry:
24. sep 2008 o 15:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
zuzidr, zmen si to na cestinu, uplne dole to je takym malym
24. sep 2008 o 15:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
teda ak to mas cele anglicky :sweat_smile:
24. sep 2008 o 15:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
no baby, ale ako sa tam k tomu množstvu aplikácii viem sama dostať ? :slight_smile:
24. sep 2008 o 17:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to